Jak se dozvědět, jestli vybraná škola opravdu splňuje to, co od ní s deváťákem očekáváte? Tohle se nejlépe zjišťuje na dnech otevřených dveří. To, jak tam získat co nejvíc informací, se dozvíte v tomto materiálu, který slouží jako pracovní list ke 4. epizodě seriálu Jak (si) vybrat střední školu.
Při výběru směru a střední školy je důležité zvážit, co deváťáka baví a jaké jsou jeho silné
a slabé stránky. Tento materiál se zabývá úvahou nad těmito vlastnostmi a schopnostmi a slouží jako pracovní list k 2. epizodě seriálu Jak (si) vybrat střední školu.
Pokud máte s deváťákem jasno v tom, jakým směrem by se chtěl v životě vydat, je čas podívat
se na konkrétní školy. I tomu by měla předcházet příprava. Tento materiál slouží jako pracovní list ke 3. epizodě seriálu Jak (si) vybrat střední školu.
Tento pracovní list je určen všem učitelům, kteří chtějí systematicky zkvalitnit svůj time-management. Pedagogům může pomoci naučit se organizovat si efektivně čas pomocí tisknutelných materiálů k vyplnění.
V tomto metodickém listu najdete pokyny k tomu, jak používat ve třídě pracovní listy k tematice bodyshamingu. Ty jsou určeny pro 2. stupeň základní školy a pro žáky středních škol.
Tento pracovní list je určen žákům 2. stupně ZŠ a středních škol. Rodina je podle studií nejčastějším prostředím, kde k bodyshamingu dochází. Komiksový příběh žáky zavede na vánoční setkání v rodině Olívie.
Tento pracovní list je určen žákům 2. stupně ZŠ a středních škol. Tématem pracovního listu je síla slova, které má velkou moc. V komentování vzhledu můžeme slovem někoho hodně zranit, ale také mu poskytnout pomoc a podporu, že na složitou situaci nemusí být sám/sama.
Tento pracovní list je určen žákům 2. stupně ZŠ a středních škol. V jednotlivých úkolech žáky provede základními principy respektujícího soužití pomocí komiksu.
Děti, které prožily mimořádnou událost, potřebují naši zvýšenou pozornost, oporu a ochranu. Centrum LOCIKA proto připravilo několik rad a tipů, jak pomoci dětem, aby se s tíživými událostmi lépe vyrovnaly.
Jak mluvit s dětmi o povodních? Vyslechněte si otázky nebo obavy dítěte a zároveň si všímejte jeho emocí a chování a podporujte je. Více rad a tipů najdete v materiálu z Centra LOCIKA.
Strach je náročná emoce. Prožívání strachu se proto snažíme bránit. Třeba tím, že o něm a o tom, co ho spouští, nemluvíme. Cítit strach ale není špatně. Přijměte proto, že se bojíte a čeho se bojíte. Pomůže Vám podpůrný materiál z Centra LOCIKA.