Hledáte pracovní listy? Na ČT edu najdete materiály pro předškoláky, žáky základních i studenty středních škol. Pracovní listy jsou rozdělené podle předmětů i témat.
Tady najdeš všechno, co potřebuješ vědět k přijímačkám na střední školy. Máme přehled toho, jaké termíny v roce 2025 neprošvihnout. Poradíme, jak se učit, na co nezapomenout týden ani den předem a nakonec i co dělat, když se náhodou přijímačky nepodaří podle tvých představ.
Kdy se hlásit na střední školy a jak? Jaké jsou náhradní termíny přijímaček? Jak podat přihlášku v systému DIPSY? Nejen na všechny tyto otázky týkající se přijímaček v roce 2025 najdete odpověď zde.
Návod na zapojení aktivity do výuky naleznete v metodice k lekci Kdo přichází s Mikulášem. Rozvíjejte s dětmi hrubou i jemnou motoriku i schopnosti předcházející čtení a psaní.
Návod na zapojení aktivity do výuky naleznete v metodice k lekci Kdo přichází s Mikulášem. Rozvíjejte s dětmi hrubou i jemnou motoriku i schopnosti předcházející čtení a psaní.
Návod na zapojení aktivity do výuky naleznete v metodice k lekci Kdo přichází s Mikulášem. Rozvíjejte s dětmi pohybové činnosti, hrubou i jemnou motoriku, koordinaci ruky a oka a osvojte si elementární poznatky o znakových systémech a jejich funkci (abeceda, čísla).
Návod na zapojení aktivity do výuky naleznete v metodice k lekci Kdo přichází s Mikulášem. Rozvíjejte s dětmi tvořivost, smyslové vnímání, paměť a pozornost.
Návod na zapojení aktivity do výuky naleznete v metodice k lekci Kdo přichází s Mikulášem. Rozvíjejte s dětmi pohybové schopnosti, jemnou i hrubou motoriku, koordinaci ruky a oka i tvořivost.
Návod na zapojení aktivity do výuky naleznete v metodice k lekci Kdo přichází s Mikulášem. Zkraťte dětem čekání na Ježíška obrázkovým adventním kalendářem.
Návod na zapojení aktivity do výuky naleznete v metodice k lekci Kdo přichází s Mikulášem. Rozvíjejte s dětmi fantazii, smyslové vnímání i paměť a pozornost.
Návod na zapojení aktivity do výuky naleznete v metodice k lekci Kdo přichází s Mikulášem. Zdokonalujte s dětmi jemnou motoriku, smyslové vnímání i tvořivost.