Hledáte pracovní listy? Na ČT edu najdete materiály pro předškoláky, žáky základních i studenty středních škol. Pracovní listy jsou rozdělené podle předmětů i témat.
Aktivita je určena pro děti ve věku 3–6 let a slouží k seznámení s tradičními pohádkami. Tento pracovní list dětem přibližuje pohádku Perníková chaloupka.
Hlavním cílem je přiřazování barevných předmětů na perníkovou chaloupku podle jejich barvy a počtu. Aktivita zároveň podporuje rozvoj jemné motoriky, matematických dovedností a zrakového vnímání.
Aktivity na téma Z pohádky do pohádky jsou určeny pro děti ve věku 3–6 let a seznamují je s tradičními pohádkami. V této konkrétní aktivitě mají děti za úkol pomoci Červené Karkulce najít cestu k babičce.
Tato aktivita rozvíjí grafomotoriku, zrakové vnímání a logické myšlení.
Aktivity na téma Z pohádky do pohádky jsou určeny pro děti ve věku 3–6 let a seznamují je s tradičními pohádkami. V této aktivitě inspirované pohádkou Hrnečku, vař! si děti procvičí rozpoznávání tvarů a barev a zároveň rozvíjejí jemnou motoriku, logické myšlení a zrakové vnímání.
Aktivity na téma Z pohádky do pohádky jsou určeny pro děti ve věku 3–6 let a seznamují je s tradičními pohádkami. Hlavním cílem tohoto pracovního listu je doplnění chybějících slov podle obrázků v textu. Tato aktivita podporuje rozvoj řečových a jazykových dovedností, předčtenářských schopností a logického myšlení.
Aktivity na téma Z pohádky do pohádky jsou určeny pro děti ve věku 3–6 let a seznamují je s tradičními pohádkami. Aktivita o třech prasátkách se zaměřuje na dějovou posloupnost, kdy si děti vyzkouší vyprávět příběh a doplnit jej o obrázky s postupem událostí. Tato aktivita rozvíjí řečové a jazykové dovednosti, komunikativní schopnosti, kultivovaný projev a tvořivé myšlení.
Aktivity na téma Z pohádky do pohádky jsou určeny pro děti ve věku 3–6 let a seznamují je s tradičními pohádkami. Cílem této aktivity je dokreslit barevnými tužkami koblížkům různé části těla podle zadání. Tato aktivita rozvíjí jemnou motoriku, zrakové vnímání a schopnost sledovat instrukce.
V tomto metodickém listu najdete doporučení a pokyny k projektové výuce "Hra na novináře - tvoříme vlastní reportáž". Jedná se o aktivitu vhodnou do mediální výchovy. Určena je pro žáky ZŠ i SŠ.
Pojďme společně diskutovat o etických aspektech umělé inteligence. Materiál nabízí otázky, nad kterými se můžete ve škole společně zamýšlet. Otázky jsou určeny učitelům a žákům základních a středních škol.
Pracovní list slouží především žákům 7. ročníku k domácímu procvičování, využít jej však mohou i žáci 9. tříd k přípravě na přijímací zkoušky.
Cílem kapitoly je objasnit žákům pojmy středová souměrnost, střed středové souměrnosti, útvary středově souměrné a seznámit je s postupem konstrukce útvarů středově souměrných.
Pracovní list slouží především žákům 6. ročníku k domácímu procvičování, využít jej však mohou i žáci 9. tříd k přípravě na přijímací zkoušky.
Cílem kapitoly je objasnit žákům pojmy osová souměrnost, osa souměrnosti, útvary osově souměrné, vzor a obraz, seznámit s postupem konstrukce útvarů osově souměrných.
Pracovní list slouží především žákům 6. ročníku k domácímu procvičování, využít jej však mohou i žáci 9. tříd k přípravě na přijímací zkoušky.
Pracovní list navazuje na pracovní list Dělitelnost přirozených čísel – základní pojmy, znaky dělitelnosti.
Cílem této kapitoly je ověření znalostí a porozumění výše uvedenému učivu na vyšší úrovni, tedy ve slovních úlohách, které jsou náročnější právě v tom, že žák se musí v textu nejdříve zorientovat, vyhledat si potřebné číselné údaje, přemýšlet o nich a nalézt vhodný matematický aparát k jejich řešení.