Pracovní listy

Hledáte pracovní listy? Na ČT edu najdete materiály pro předškoláky, žáky základních i studenty středních škol. Pracovní listy jsou rozdělené podle předmětů i témat.

Rozšiřující materiály:

Řadit podle:

Seřadit podle...

Zobrazuji 1-12 z 3370

Řešení pracovního listu: Oktoberfest

Zde najdete řešení a metodické pokyny k pracovnímu listu, ve kterém se žáci seznámí s pojmem Oktoberfest a rozšíří si vybranou slovní zásobu k tématu. Vhodné pro 2. stupeň ZŠ a SŠ, jazyková úroveň A2.
2. stupeň ZŠ
Střední škola
Německý jazyk

Pracovní list: Oktoberfest

Žáci se seznámí s pojmem Oktoberfest a rozšíří si vybranou slovní zásobu k tématu. Vhodné pro 2. stupeň ZŠ a SŠ, jazyková úroveň A2.
2. stupeň ZŠ
Střední škola
Německý jazyk

Metodické doporučení: Význam zoo

Zde najdete metodické doporučení na téma význam zoo.
1. stupeň ZŠ
Přírodověda Vlastivěda
Prvouka

Pracovní list: Význam zoo

Cílem pracovního listu je, aby si žáci uvědomili, jaký význam mají zoologické zahrady.
1. stupeň ZŠ
Přírodověda Vlastivěda
Prvouka

Pracovní list: Mnichovská dohoda (ZŠ)

Hlavní cíle PL jsou následující: žák odpoví na otázky na základě informací z videa a historického pramene (rozvoj čtenářské a historické gramotnosti), aktivně se zapojuje do diskuse a hodnotí důvody Francie a Velké Británie k přijetí dohody.
2. stupeň ZŠ
Dějepis

Pracovní list: Mnichovská dohoda (SŠ)

Pracovní list je k tématu mnichovské dohody. Jeho hlavní náplní je práce se dvěma videi – jedno shrnuje základní faktografii, druhé pak analyzuje důvody, které vedly Francii a Velkou Británii k podpisu mnichovské dohody.
Střední škola
Dějepis

Pracovní list: Zářijové psaní velkých písmen

Pracovní list je určen pro žáky, kteří si z jakýchkoli důvodů potřebují procvičit psaní velkých písmen.
2. stupeň ZŠ
Střední škola
Dějepis
ČJ a literatura

Metodický list: Rozvoj sebehodnocení a vrstevnického hodnocení

Jak u žáků rozvíjet dovednost sebehodnocení? Co je fonogestika a jak probíhá hodnocení na škále? Nejen to přibližuje tento metodický list. Autorkou textu je Veronika Laufková. Zdroj: Hodnocení pro učení.
Předškolní
1. stupeň ZŠ
2. stupeň ZŠ
Střední škola
O vzdělávání
Časová náročnost:
30 minut

Metodický list: Losování žáků (no hands up)

Jednou ze základních technik zjišťování aktuálního stavu porozumění žáků jsou tzv. „losovátka/špachtličky“. Jak je zařadit do svých hodin? Techniku představuje následující metodický materiál. Autory textu jsou Veronika Laufková a Karel Starý. Zdroj: Hodnocení pro učení.
Předškolní
1. stupeň ZŠ
2. stupeň ZŠ
Střední škola
O vzdělávání
Časová náročnost:
15 minut

Metodický list: Vrstevnické hodnocení

Vrstevnické hodnocení vychází z autonomního hodnocení a tzv. vrstevnického učení, resp. vrstevnické pomoci při učení. Jak na vrstevnické učení? Přiblíží tento metodický list. Autorkou textu je Veronika Laufková. Zdroj: Hodnocení pro učení.
Předškolní
1. stupeň ZŠ
2. stupeň ZŠ
Střední škola
O vzdělávání
Časová náročnost:
20 minut

Metodický list: Komunikační překážky: Poskytování průběžné verbální zpětné vazby žákům

Přečtěte si o dvanácti komunikačních blocích, které jsou překážkou v další komunikaci: zpomalí, naruší či zastaví oboustrannou komunikaci, která je nezbytná k tomu, aby učitel mohl žákovi pomoci. Autory textu jsou Veronika Laufková a Karel Starý. Zdroj: Hodnocení pro učení.
Předškolní
1. stupeň ZŠ
2. stupeň ZŠ
Střední škola
O vzdělávání
Časová náročnost:
15 minut

Metodický list: Komunikační překážky: Co otevírá komunikaci?

Co otevírá komunikaci s žáky? Jak jim naslouchat? Přečtěte si k tématu více v tomto metodickém materiálu. Autory textu jsou Veronika Laufková a Karel Starý. Zdroj: Hodnocení pro učení.
Předškolní
1. stupeň ZŠ
2. stupeň ZŠ
Střední škola
O vzdělávání
Časová náročnost:
15 minut

ČT edu nejsou pouze videa

1 030

pořadů

Každý měsíc
přibývají na ČT edu
desítky nových
materiálů
pro
vaši výuku

Probíhá načítání