Zde najdete řešení pracovního listu Elektrolýza chloridu sodného. Ten je určen pro žáky 2. stupně základních škol, ale i žáky středních škol. Jeho cílem je seznámit s elektrolýzou chloridu sodného.
Zde najdete řešení pracovního listu Biopolymery. Ten je určen pro žáky středních škol. Vypracováním pracovního listu si žáci zopakují základní učivo o biopolymerech a také se dozvědí o moderních metodách využití biopolymerů.
Pracovní list je určen pro žáky středních škol. Vypracováním pracovního listu si žáci zopakují základní učivo o biopolymerech a také se dozvědí o moderních metodách využití biopolymerů.
Zde najdete řešení a metodické pokyny k pracovnímu listu Závislost na internetu. Cílovou skupinou jsou studenti SŠ s jazykovou úrovní B2, kteří budou prostřednictvím tohoto pracovního listu seznámeni se závislostí na internetu. Během práce na pracovním listu si studenti procvičí rozkazovací způsob.
Cílovou skupinou jsou studenti SŠ s jazykovou úrovní B2, kteří budou prostřednictvím tohoto pracovního listu seznámeni se závislostí na internetu. Během práce na pracovním listu si studenti rozšíří slovní zásobu v souvislosti s tímto tématem a zároveň si procvičí rozkazovací způsob.
Zde najdete řešení a metodické pokyny k pracovnímu listu Olympijské hry. Cílovou skupinou jsou studenti SŠ s jazykovou úrovní B1, kteří budou prostřednictvím tohoto pracovního listu seznámeni s olympijskými hrami. Během práce na pracovním listu si studenti procvičí porozumění textu.
Zde najdete řešení a metodické pokyny k pracovnímu listu Fotbal. Cílovou skupinou jsou studenti SŠ s jazykovou úrovní B1, kteří budou prostřednictvím tohoto pracovního listu seznámeni s fotbalem. Během práce na pracovním listu si studenti procvičí časování sloves v minulém čase – préteritum.
Cílovou skupinou jsou studenti SŠ s jazykovou úrovní B1, kteří budou prostřednictvím tohoto pracovního listu seznámeni s fotbalem. Během práce na pracovním listu si studenti rozšíří slovní zásobu v souvislosti s tímto tématem a zároveň si procvičí časování sloves v minulém čase – préteritum.
Sebeřízené učení (SRL) je proces, kdy aktivně řídíš svoje učení, což je klíčové pro úspěšnou přípravu na maturitu. Tenhle přístup zahrnuje plánování učení, efektivní strategii, motivaci, sebehodnocení a regulaci učení. Zní to složitě? Vůbec ne! Provedeme tě krok po kroku.