Pracovní listy - o vzdělávání

Rozšiřující materiály:

Stupeň vzdělávání:

Předměty:

Vybrané filtry:

Smazat vše

Předměty:

Řadit podle:

Seřadit podle...

Zobrazuji 1-12 z 124

Jak mluvit s dětmi o mimořádné události

Podpůrný materiál z centra LOCIKA.
1. stupeň ZŠ
2. stupeň ZŠ
Střední škola
Přírodověda Vlastivěda
O vzdělávání
Psychologie a sociologie
Přírodopis

Reakce dětí na katastrofickou událost

Podpůrný materiál z centra LOCIKA.
1. stupeň ZŠ
2. stupeň ZŠ
Střední škola
Přírodověda Vlastivěda
O vzdělávání
Psychologie a sociologie
Přírodopis
1. stupeň ZŠ
2. stupeň ZŠ
Střední škola
Přírodověda Vlastivěda
Biologie
O vzdělávání
Psychologie a sociologie
Přírodopis

Jak komunikovat s dětmi před povodněmi

Podpůrný materiál z centra LOCIKA.
1. stupeň ZŠ
2. stupeň ZŠ
Střední škola
Přírodověda Vlastivěda
Biologie
O vzdělávání
Psychologie a sociologie
Přírodopis

Desatero proti strachu, panice a úzkostem

Podpůrný materiál z centra LOCIKA.
1. stupeň ZŠ
2. stupeň ZŠ
Střední škola
Přírodověda Vlastivěda
Biologie
O vzdělávání
Psychologie a sociologie
Přírodopis

Pracovní list pro učitele: Work-life balance v učitelství

Tento pracovní list je určen pro všechny učitele, kteří pociťují dysbalanci mezi učitelským a osobním životem. Cílem tohoto pracovního listu je navést k zamyšlení se nad vlastní work-life balance a identifikovat, kde by mohlo dojít ke zlepšení.
Předškolní
1. stupeň ZŠ
2. stupeň ZŠ
Střední škola
O vzdělávání

Pracovní list pro učitele: Priority a kouzelné NE

Tento pracovní list je určen pro všechny učitele, kteří se chtějí víc zaměřit na sebe a svou životní pohodu. První část pracovního listu je určena pro pedagogy, kteří cítí, že více dávají, než dostávají. Druhá část je věnována těm, kteří se chtějí naučit častěji říkat NE.
Předškolní
1. stupeň ZŠ
2. stupeň ZŠ
Střední škola
O vzdělávání

Celková metodika: Jak řešit problémové situace ve škole

Metodika slouží jako průvodce námětem Jak řešit problémové situace ve škole. Vysvětluje strukturu metodických listů a jak s nimi efektivně pracovat.
1. stupeň ZŠ
2. stupeň ZŠ
Střední škola
O vzdělávání

Metodický list: Jak na empatickou komunikaci - předcházení křiku

Metodické doporučení učitelům nabízí další z řady cvičení zaměřených na reflexi a sebereflexi, nabízí „první pomoc“ pro situace, které svádějí k užití hlasitějších projevů (techniky duševní hygieny, dechové techniky), a rovněž příklady respektující komunikace, které lze použít v „konfliktní“ situaci
1. stupeň ZŠ
2. stupeň ZŠ
Střední škola
O vzdělávání

Metodický list: Jak efektivně ověřovat školní znalosti

Metodický list nabízí pestré způsoby ověřování cílových kompetencí tak, aby ověřování smysluplně korespondovalo s tím, co je uvažováno v edukačním plánu. Učitelé si rovněž na praktickém cvičení zopakují edukačně adekvátní nastavování kompetencí v konkrétním učebním procesu.
1. stupeň ZŠ
2. stupeň ZŠ
Střední škola
O vzdělávání

Metodický list: Jak na empatickou komunikaci - posmívání a ironizace

Metodický list je zaměřený na sebereflexi emocí v různých situacích. Dále budou ukázány příklady vhodných a nevhodných formulací pro komunikaci se žákem a metodický list přidá rovněž tipy, jak se v praxi zdárně vypořádat s empatickou a taktní komunikací.
1. stupeň ZŠ
2. stupeň ZŠ
Střední škola
O vzdělávání

Metodický list: Jak efektivně využívat domácí procvičování

V metodickém listu je poukazováno jak na benefity domácího procvičování, tak i na rizika, která z nevhodného způsobu zadávání „domácích úkolů“ mohou vyplývat. List ukazuje učitelům inspirativní návrhy, jak pojmout zadání úkolů moderně, učitelé si mohou tuto oblast procvičit i při nabízené aktivitě.
1. stupeň ZŠ
2. stupeň ZŠ
Střední škola
O vzdělávání

ČT edu nejsou pouze videa

1 151

pořadů

Každý měsíc
přibývají na ČT edu
desítky nových
materiálů
pro
vaši výuku

Probíhá načítání