Podíváme se na média od tištěných až po ty digitální: plakáty, časopisy a nově se rozvíjející oblast motion designu. Zamyslíme se také nad tím, jaká je budoucnost vizuální komunikace.
Podíváme se na knihu jako na médium. Prozkoumáme její historii, jak se měnila a co se dnes v knihách objevuje. Zjistíme také, jak kniha vzniká a co všechno musí knižní designér navrhnout.
V pracovním listu se zaměříme na vizuální postupy používané komunistickou a nacistickou propagandou a prozkoumáme, jak vypadala vizuální komunikace během sametové revoluce.
Objevte veřejný prostor skrze vizuální komunikaci. Seznámíte se s klíčovými pojmy, osobnostmi a oblastmi grafického designu – od orientačních systémů a symbolů po piktogramy, reklamu a vizuální smog.
Cílem pracovního listu je seznámení se s příčinami, a zejména dopady korejské války. Pracovní list je primárně určen žákům 2. stupně základních škol a žákům středních škol. Kromě samotného videa je základní pomůckou článek z webu České televize, popřípadě další internetové zdroje.
Pracovní list je určen žákům 2. stupně základních škol a žákům středních škol. Cílem je seznámit žáky s politickým napětím na počátku 80. let a osobnostmi vládnoucími oběma supervelmocem. Základní pomůckou jsou videa vztahující se k tématu a internet.
Pracovní list je určen žákům 2. stupně základních škol a žákům středních škol. Cílem je seznámit žáky s klíčovými světovými událostmi konce 70. let. Základní pomůckou jsou videa vztahující se k tématu a internet.