Metodický list představuje základní principy efektivní a respektující komunikace, která je předpokladem pro navázání smysluplné spolupráce s rodinami žáků. Slovní doporučení doplňuje sada videí, které představují příležitosti a úskalí, které mezilidská komunikace může přinášet.
Na média má svůj názor každý. Prorazit v takovém prostředí se smysluplnou koncepcí výuky mediální výchovy není lehké, proto vám nabízíme praktické devatero, které se pokusí vám cestu ulehčit.
Na média má svůj názor každý. Prorazit v takovém prostředí se smysluplnou koncepcí výuky mediální výchovy není lehké, proto vám nabízíme praktické devatero, které se pokusí vám cestu ulehčit.
Cílem následujících aktivit je, aby se žáci učili hodnotit projekt již v jeho průběhu. Pokud narazí na problematické oblasti, měli by je zkusili řešit, případně upravit harmonogram a cíle projektu.
Cílem následujících aktivit je, aby se žáci učili hodnotit projekt již v jeho průběhu. Pokud narazí na problematické oblasti, měli by je zkusili řešit, případně upravit harmonogram a cíle projektu.
Cílem tohoto metodického doporučení je první příprava na projektovou výuku samotnou. Příprava první hodiny, tedy samotného úvodu do projektu, je klíčová.
Tento pracovní list představuje žákům techniku prezentace ve výtahu. Ta nachází své uplatnění nejen v projektovém řízení, ale v komunikaci obecně, například v managementu, reklamě apod. Rozvíjí měkké dovednosti a klíčové kompetence žáků.
Toto metodické doporučení představuje techniku prezentace ve výtahu. Ta nachází své uplatnění nejen v projektovém řízení, ale v komunikaci obecně, například v managementu, reklamě apod. Rozvíjí měkké dovednosti a klíčové kompetence žáků.
Cílem následujících aktivit je, aby si žáci definovali vlastní kritéria pro správnou prezentaci projektového záměru. Také si svůj projektový záměr obhájí před spolužáky, mohou získat zpětnou vazbu a doporučení, která mohou následně zapracovat.
Cílem následujících aktivit je, aby si žáci definovali vlastní kritéria pro správnou prezentaci projektového záměru. Také si svůj projektový záměr obhájí před spolužáky, mohou získat zpětnou vazbu a doporučení, která mohou následně zapracovat.
Cílem tohoto pracovního listu je, aby se žáci naučili definovat jednotlivé cílové skupiny svých projektů. Každá cílová skupina může vstupovat do projektu se zcela jiným očekáváním a projekt na ni bude mít následně jiný dopad.
Cílem tohoto metodického doporučení je, aby se žáci naučili definovat jednotlivé cílové skupiny svých projektů. Každá cílová skupina může vstupovat do projektu se zcela jiným očekáváním a projekt na ni bude mít následně jiný dopad.
Pro mnohé žáky je oblast projektových prací zcela novou, proto je potřeba se intenzivněji věnovat úvodu do tématu. Cílem tohoto pracovního listu je aktivita, při které se žáci mohou zamyslet nad svými zkušenostmi s projekty.
Pro mnohé žáky je oblast projektových prací zcela novou, proto je potřeba se intenzivněji věnovat úvodu do tématu. Cílem tohoto metodického doporučení je realizace úvodní hodiny, kdy se žáci mohou zamyslet nad svými zkušenostmi s projekty.
Cílem pracovního listu je zamyslet se nad reklamou na internetu, jednou z nejčastějších forem reklamy, s níž se dnes setkáváme. Úkoly propojují složku znalostní, dovednostní i postojovou a práce na nich přispívá k rozvoji mediální gramotnosti žáků.
Tématem pracovního listu jsou emoce a jeho cílem je vést žáky k pochopení, že cítit a prožívat nemusejí všichni lidé stejně. Úkoly čerpají z reálných situací každodenního života.
V tomto pracovním listu budete určovat základní skladební dvojice ve větách. List je vhodný pro žáky, kteří se připravují na přijímací zkoušky ke studiu na víceletých gymnáziích i čtyřletých oborech středních škol.
V tomto pracovním listu budete určovat základní skladební dvojice ve větách. List je vhodný pro žáky, kteří se připravují na přijímací zkoušky ke studiu na víceletých gymnáziích i čtyřletých oborech středních škol.
V tomto pracovním listu budete pomocí znalostí vyjmenovaných slov odhalovat chyby v psaní -i-/-y-. List je vhodný pro žáky, kteří se připravují na přijímací zkoušky ke studiu na víceletých gymnáziích i čtyřletých oborech středních škol.
V tomto pracovním listu budete pomocí znalostí vyjmenovaných slov odhalovat chyby v psaní -i-/-y-. List je vhodný pro žáky, kteří se připravují na přijímací zkoušky ke studiu na víceletých gymnáziích i čtyřletých oborech středních škol.
V tomto pracovním listu si procvičíte rozeznávání větných členů v textu o mořských živočiších. Je vhodný pro žáky, kteří se připravují na přijímací zkoušky ke studiu na víceletých gymnáziích i čtyřletých oborech středních škol.
V tomto pracovním listu si procvičíte rozeznávání větných členů v textu o fotbale. Je vhodný pro žáky, kteří se připravují na přijímací zkoušky ke studiu na víceletých gymnáziích i čtyřletých oborech středních škol.
V tomto pracovním listu zkusíte odhalit chyby v psaní velkých písmen. Je vhodný pro žáky, kteří se připravují na přijímací zkoušky ke studiu na víceletých gymnáziích i čtyřletých oborech středních škol.
V tomto pracovním listu si procvičíte shodu přísudku s podmětem na autentických textech o hokeji. Je vhodný pro žáky, kteří se připravují na přijímací zkoušky ke studiu na víceletých gymnáziích i čtyřletých oborech středních škol.
V tomto pracovním listu si procvičíte shodu přísudku s podmětem na autentických textech o fotbalu. Je vhodný pro žáky, kteří se připravují na přijímací zkoušky ke studiu na víceletých gymnáziích i čtyřletých oborech středních škol.
V tomto pracovním listu si procvičíte psaní s a z v předponách slov. Je vhodný pro žáky, kteří se připravují na přijímací zkoušky ke studiu na víceletých gymnáziích i čtyřletých oborech středních škol.
V tomto pracovním listu si procvičíte psaní předložek s a z. Je vhodný pro žáky, kteří se připravují na přijímací zkoušky ke studiu na víceletých gymnáziích i čtyřletých oborech středních škol.
V tomto pracovním listu si procvičíte psaní předložek s a z. Je vhodný pro žáky, kteří se připravují na přijímací zkoušky ke studiu na víceletých gymnáziích i čtyřletých oborech středních škol.
V tomto pracovním listu budete v textu vybírat jazykově správné varianty. Je vhodný pro žáky, kteří se připravují na přijímací zkoušky ke studiu na víceletých gymnáziích i čtyřletých oborech středních škol.
V tomto pracovním listu si vyzkoušíte doplňování pravopisných jevů do textu. Je vhodný pro žáky, kteří se připravují na přijímací zkoušky ke studiu na víceletých gymnáziích i čtyřletých oborech středních škol.
V tomto pracovním listu si vyzkoušíte psaní koncovek podstatných a přídavných jmen. Je vhodný pro žáky, kteří se připravují na přijímací zkoušky ke studiu na víceletých gymnáziích i čtyřletých oborech středních škol.
V tomto pracovním listu si vyzkoušíte psaní koncovek podstatných a přídavných jmen. Je vhodný pro žáky, kteří se připravují na přijímací zkoušky ke studiu na víceletých gymnáziích i čtyřletých oborech středních škol.
V tomto pracovním listu si procvičíte hledání gramatických chyb v textu. Je vhodný pro žáky, kteří se připravují na přijímací zkoušky ke studiu na víceletých gymnáziích i čtyřletých oborech středních škol.
V tomto pracovním listu si procvičíte hledání gramatických chyb v textu. Je vhodný pro žáky, kteří se připravují na přijímací zkoušky ke studiu na víceletých gymnáziích i čtyřletých oborech středních škol.
Tento pracovní list určený pro žáky 1. a 2. stupně základních škol s vámi zopakuje psaní podstatných a přídavných jmen se zaměřením na koncovky. Pokud si nebudete vědět s něčím rady, pusťte si video, kde je látka vysvětlená a zkuste to znovu.
Pracovní list pro žáky vyšších ročníků druhého stupně základních škol je součástí námětu Jak na přijímačky z češtiny, jehož cílem je pomoci žákům při přípravě na přijímací zkoušky ke studiu na středních školách.
Pracovní list pro žáky vyšších ročníků druhého stupně základních škol je součástí námětu Jak na přijímačky z češtiny, jehož cílem je pomoci žákům při přípravě na přijímací zkoušky ke studiu na středních školách.
Pracovní list pro žáky vyšších ročníků druhého stupně základních škol je součástí námětu Jak na přijímačky z češtiny, jehož cílem je pomoci žákům při přípravě na přijímací zkoušky ke studiu na středních školách.
Pracovní list pro žáky vyšších ročníků druhého stupně základních škol je součástí námětu Jak na přijímačky z češtiny, jehož cílem je pomoci žákům při přípravě na přijímací zkoušky ke studiu na středních školách.
Pracovní list pro žáky vyšších ročníků druhého stupně základních škol je součástí námětu Jak na přijímačky z češtiny, jehož cílem je pomoci žákům při přípravě na přijímací zkoušky ke studiu na středních školách.
Pracovní list pro žáky vyšších ročníků druhého stupně základních škol je součástí kolekce Jak na přijímačky z češtiny, jejímž cílem je pomoci žákům při přípravě na přijímací zkoušky ke studiu na středních školách.
Pracovní list k námětu do výuky Význam voleb do Poslanecké sněmovny, který je součástí vybrané kapitoly Volby: K čemu jsou a jak probíhají. Porovnejte si znalosti z našich videí. Vhodné pro prezenční i online výuku.
Metodický list k námětu do výuky Zastupitelská demokracie a volby, který je součástí vybrané kapitoly Volby: K čemu jsou a jak probíhají. Vhodný pro prezenční i online výuku.
Pracovní list k námětu do výuky Zastupitelská demokracie a volby, který je součástí vybrané kapitoly Volby: K čemu jsou a jak probíhají. Vhodný pro prezenční i online výuku.
Pracovní list k námětu do výuky Význam voleb do Poslanecké sněmovny, který je součástí vybrané kapitoly Volby: K čemu jsou a jak probíhají. Vhodný pro prezenční i online výuku.
Metodický list k námětu do výuky Význam voleb do Poslanecké sněmovny, který je součástí vybrané kapitoly Volby: K čemu jsou a jak probíhají. Vhodný pro prezenční i online výuku.
Pracovní list k námětu do výuky Zastupitelská demokracie a volby, který je součástí vybrané kapitoly Volby: K čemu jsou a jak probíhají. Porovnejte si znalosti z našich videí. Vhodné pro prezenční i online výuku.
Metodický list k námětu do výuky Význam voleb do Poslanecké sněmovny, který je součástí vybrané kapitoly Volby: K čemu jsou a jak probíhají. Vhodný pro prezenční i online výuku.
Metodický list k námětu do výuky Zastupitelská demokracie a volby, který je součástí vybrané kapitoly Volby: K čemu jsou a jak probíhají. Vhodný pro prezenční i online výuku.
Pracovní list k námětu do výuky Zastupitelská demokracie a volby, který je součástí vybrané kapitoly Volby: K čemu jsou a jak probíhají. Porovnejte si znalosti z našich videí. Vhodné pro prezenční i online výuku.
Tento pracovní list určený pro žáky 1. a 2. stupně základních škol s vámi zopakuje vyjmenovaná slova. Pokud si nebudete vědět s něčím rady, pusťte si video, kde je látka vysvětlená a zkuste to znovu.
Tento pracovní list určený pro žáky 2. stupně základních škol s vámi zopakuje větné členy a jejich poznávání. Pokud si nebudete vědět s něčím rady, pusťte si video, kde je látka vysvětlená a zkuste to znovu.
Tento pracovní list určený pro žáky 2. stupně základních škol s vámi zopakuje slovní druhy. Pokud si nebudete vědět s něčím rady, pusťte si video, kde je látka vysvětlená a zkuste to znovu.
Tento pracovní list určený pro žáky 1. a 2. stupně základních škol s vámi zopakuje skloňování vlastních jmen. Pokud si nebudete vědět s něčím rady, pusťte si video, kde je látka vysvětlená a zkuste to znovu.
Tento pracovní list určený pro žáky 1. a 2. stupně základních škol s vámi zopakuje skloňování podstatných jmen. Pokud si nebudete vědět s něčím rady, pusťte si video, kde je látka vysvětlená a zkuste to znovu.
Tento pracovní list určený pro žáky 2. stupně základních škol s vámi zopakuje psaní s,z nejen v předložkách a předponách. Pokud si nebudete vědět s něčím rady, pusťte si video, kde je látka vysvětlená a zkuste to znovu.
Tento pracovní list určený pro žáky 2. stupně základních škol s vámi zopakuje psaní bě/bje, pě/pje, vě/vje a mě/mně. Pokud si nebudete vědět s něčím rady, pusťte si video, kde je látka vysvětlená a zkuste to znovu.
Tento pracovní list určený pro žáky 1. a 2. stupně základních škol s vámi zopakuje psaní velkých písmen, předpon, shodu přísudku s podmětem a další jevy. Pokud si nebudete vědět s něčím rady, pusťte si video, kde je látka vysvětlená a zkuste to znovu.
Tento pracovní list určený pro žáky 2. stupně základních škol s vámi zopakuje, kde napsat čárku a kde ji raději vynechat. Pokud si nebudete vědět s něčím rady, pusťte si video, kde je látka vysvětlená a zkuste to znovu.
Tento pracovní list určený pro žáky 2. stupně základních škol s vámi zopakuje, kde napsat čárku a kde ji raději vynechat. Pokud si nebudete vědět s něčím rady, pusťte si video, kde je látka vysvětlená a zkuste to znovu.
Tento pracovní list určený pro žáky 2. stupně základních škol s vámi zopakuje, jak se tvoří zkratky. Pokud si nebudete vědět s něčím rady, pusťte si video, kde je látka vysvětlená a zkuste to znovu.
Tento pracovní list určený pro žáky 2. stupně základních škol s vámi zopakuje odvozování přídavných jmen od zeměpisných názvů. Pokud si nebudete vědět s něčím rady, pusťte si video, kde je látka vysvětlená a zkuste to znovu.
Tento pracovní list určený pro žáky 1. a 2. stupně základních škol s vámi zopakuje, co jsou to ustálená slovní spojení. Pokud si nebudete vědět s něčím rady, pusťte si video, kde je látka vysvětlená a zkuste to znovu.
Tento pracovní list určený pro žáky 2. stupně základních škol s vámi zopakuje synonyma českého a zahraničního původu a obohatí vám tím vaši slovní zásobu. Pokud si nebudete vědět s něčím rady, pusťte si video, kde je látka vysvětlená a zkuste to znovu.
Tento pracovní list určený pro žáky 2. stupně základních škol s vámi zopakuje psaní velkých písmen v názvech osob a zeměpisných názvech. Pokud si nebudete vědět s něčím rady, pusťte si video, kde je látka vysvětlená a zkuste to znovu.
Tento pracovní list určený pro žáky 1. a 2. stupně základních škol s vámi zopakuje psaní velkých písmen na začátku slov. Pokud si nebudete vědět s něčím rady, pusťte si video, kde je látka vysvětlená a zkuste to znovu.
Tento pracovní list určený pro žáky 1. a 2. stupně základních škol s vámi zopakuje psaní velkých písmen v názvech osob. Pokud si nebudete vědět s něčím rady, pusťte si video, kde je látka vysvětlená a zkuste to znovu.
Tento pracovní list určený pro žáky 2. stupně základních škol s vámi zopakuje psaní i/y u shody podmětu s přísudkem. Pokud si nebudete vědět s něčím rady, pusťte si video, kde je látka vysvětlená a zkuste to znovu.
Tento pracovní list určený pro žáky 2. stupně základních škol s vámi zopakuje psaní i/y u shody podmětu s přísudkem. Pokud si nebudete vědět s něčím rady, pusťte si video, kde je látka vysvětlená a zkuste to znovu.
Tento pracovní list určený pro žáky 2. stupně základních škol s vámi zopakuje problematiku psaní s/z v předponách sloves. Pokud si nebudete vědět s něčím rady, pusťte si video, kde je látka vysvětlená a zkuste to znovu.
Tento pracovní list určený pro žáky 2. stupně základních škol s vámi zopakuje problematiku psaní s a z v předložkách. Pokud si nebudete vědět s něčím rady, pusťte si video, kde je látka vysvětlená a zkuste to znovu.
Tento pracovní list určený pro žáky 1. a 2. stupně základních škol s vámi zopakuje, co je to základní skladební dvojice a jak ji ve větě nalézt. Pokud si nebudete vědět s něčím rady, pusťte si video, kde je látka vysvětlená a zkuste to znovu.
Tento pracovní list určený pro žáky 2. stupně základních škol s vámi zopakuje významové vztahy (poměry) mezi hlavními větami. Pokud si nebudete vědět s něčím rady, pusťte si video, kde je látka vysvětlená a zkuste to znovu.
Rozšiřte si svou slovní zásobu o nová přísloví a pořekadla. U tohoto domácího úkolu se nejen něco naučíte, ale také si odpočinete u sledování filmu. Tak honem do toho!