Metodický list (Centrum Locika) slouží jako průvodce pro pedagogy, kteří chtějí ve výuce citlivě otevřít téma násilí v blízkých vztazích. Nabízí konkrétní návrh, jak připravit a vést hodinu tak, aby se žáci cítili bezpečně a mohli téma reflektovat s ohledem na své věkové a individuální možnosti.
Vypočítejte si další příklady zaměřené na analytickou geometrii a procvičte si tím probíranou látku z videa. Správné výsledky najdete v souboru s řešením.
Vypočítejte si další příklady zaměřené na pravděpodobnost a statistiku a procvičte si tím probíranou látku z videa. Správné výsledky najdete v souboru s řešením.
Pracovní list pro žáky středních škol je součástí kolekce Velká jména české literatury, která je věnována vybraným autorům narozeným nebo zemřelým v roce s jedničkou na konci. Cílem je připomenout výrazného představitele české literatury, od jehož narození letos uplyne 200 let.
Tento metodický list je určen učitelům dějepisu 2. stupně základní školy a střední školy. Metodický list je součástí námětu Bitva na Bílé hoře, který je součástí vybrané kapitoly Doba temna.
Dvacátého prvního srpna roku 1968 vstoupila do Československa cizí vojska a obsadila ho. V tomto pracovním listu se žáci seznámí s okolnostmi a popisem okupace roku 1968.
Tělesné a duševní změny doprovázející nástup a průběh puberty bývají občas těžký oříšek. Cílem tohoto listu je především nabídnout žákům prostor pro zamyšlení a diskuzi nad tímto tématem. Tento list slouží jako metodický podklad pro vyučující.
Kdo a s kým?! Cílem tohoto listu je zorientovat žáky v problematice pohlaví, genderu a sexuální orientace a nabídnout jim prostor pro zamyšlení a diskuzi nad těmito pojmy. Tento list slouží jako metodický podklad pro vyučující.