Pracovní list se věnuje praktickému využití rýsování, tvorbě slovních úloh a orientaci ve schématu. Je možné udělat první cvičení jako evokační aktivitu a nechat děti hádat, co narýsovaly, a následně pustit video. Důležité je nastavit kritéria u slovní úlohy dle úrovně dětí.
Kam si uložit peníze, co je PIN a jaký je rozdíl mezi debetní a kreditní kartou? Projděte si pracovní list od ČNB a své nově nabité znalosti si následně otestujte.
Lekce je součástí balíčku, který vzniká na podporu pro učitele, aby se nebáli téma Invaze na Ukrajině otevírat. Balíček bude obsahovat i sérii přednášek s odborníky (na bezpečnost, dezinformace, historii), kde v roli moderátorů budou sami studenti.
Autorem lekce je: Jan Kubíček
Umělá inteligence nebo také roboti už nejsou jen postavy ze sci-fi filmů. Jsou to technologie, které nám denně usnadňují život. V pracovním listu bude vaším úkolem sestrojit si svého robota.
Děti se ve videu a následně v pracovním listu seznámí se situacemi, které vyžadují volat linku 112. Pomocí videa a pracovního listu si ujasní, jak se zachovat a postupovat co nejlépe v krizové situaci. Pracovní list je určen pro 4.–5. třídu.
Děti se ve videu a následně v pracovním listu seznámí se situacemi, které vyžadují volat tísňovou linku záchranářů. Pomocí videa a pracovního listu si ujasní, jak se zachovat a postupovat co nejlépe v krizové situaci. Pracovní list je určen pro 4.–5. třídu.
Pracovní list pojednává o problematice využití odpadu a je určen pro žáky 3. až 5. tříd. Cílem je vyrobit si originální výrobek ze staré rukavice a názorně žákům ukázat upcyklaci.