Pracovní listy pro střední školy

Rozšiřující materiály:

Stupeň vzdělávání:

Předměty:

Vybrané filtry:

Smazat vše

Stupně:

Řadit podle:

Seřadit podle...

Zobrazuji 1-876 z 2294

Pracovní list: A. S. Puškin: Evžen Oněgin - řešení

Zde najdete řešení k pracovnímu listu: A. S. Puškin: Evžen Oněgin
Střední škola
ČJ a literatura

Pracovní list: A. S. Puškin: Evžen Oněgin

Pracovní list pro žáky středních škol je součástí kolekce V hlavní roli maturita, jejímž záměrem je nabídnout maturantům možnost připomenout si zásadní literární díla prostřednictvím dramatizací Městských divadel pražských.
Střední škola
ČJ a literatura

Pracovní list: Národní divadlo pro SŠ, 60. léta 20. století

Tento pracovní list určený studentům střední školy ověří, jak dobře znáte Národní divadlo. Dokážete charakterizovat divadelní činnost v 60. letech 20. století? Pokud ne, pusťte si video a zkuste to znovu s novými informacemi.
Střední škola
ČJ a literatura
Umění a kultura

Pracovní list: Národní divadlo pro SŠ, 30. léta 20. století

Tento pracovní list určený studentům střední školy ověří, jak dobře znáte Národní divadlo. Dokázali byste charakterizovat činnost divadla během 30. let 20. století? Pokud ne, podívejte se na video a zkuste to znovu.
Střední škola
ČJ a literatura
Umění a kultura

Pracovní list: ČST jako nástroj komunistické propagandy

Cílem pracovního listu je přiblížit žákům komunistickou propagandu ve vysílání Československé televize a zároveň je motivovat k vlastním úvahám o tématu. Žáci si rozšiřují své znalosti a pracují s konkrétní dobovou ukázkou.
Střední škola
Člověk a společnost
Časová náročnost:
30 minut

Článek: Vysílání ČST v 70. a 80. letech

Jak se postupně rozšiřovala místa, odkud Československá televize vysílala? Kdy se začalo vysílat barevně? A co to byla huliza?
2. stupeň ZŠ
Střední škola
Dějepis
Člověk a společnost

Článek: Československá televize a StB

Jak využívala vládnoucí strana televizi k šíření propagandy? A co se dělo během listopadových dní roku 1989?
2. stupeň ZŠ
Střední škola
Dějepis
Člověk a společnost

Pracovní list: Televizní zpravodajství včera, dnes a zítra

Cílem pracovního listu je vést žáky k uvědomění si vývoje televizních zpravodajských relací z hlediska obsahu, formy zpracování či vlivu politického uspořádání státu. Žáci při plnění úkolů objevují dílčí souvislosti a vyjadřují svůj názor.
2. stupeň ZŠ
Střední škola
Člověk a společnost
Časová náročnost:
30 minut

Pracovní list: Televizní veřejnoprávní zpravodajství pod lupou

Cílem pracovního listu je motivovat žáky k přemýšlení o hranicích svobody slova v mediálním světě. Úkoly vedou žáky k analyzování konkrétních mediálních obsahů i k obecnějším úvahám o svobodě médií a zpravodajství.
2. stupeň ZŠ
Střední škola
Člověk a společnost
Časová náročnost:
30 minut

Pracovní list: Velké události zachycené televizní kamerou

Cílem pracovního listu je vést žáky k uvědomění, že televizní vysílání v Československu značně ovlivňovala politická situace a dobový kontext. Žáci si při plnění úkolů uvědomují dílčí historické, společenské i politické souvislosti a vyjadřují svůj názor.
2. stupeň ZŠ
Střední škola
Člověk a společnost
Štítek Digitální kompetence
Časová náročnost:
30 minut

Pracovní list: Televize jako součást života

Cílem pracovního listu je vést žáky k zamyšlení se nad televizí, která je jedním z nejpopulárnějších masmédií, a nad jejím postavením v běžném životě. V rámci úkolů žáci pracují s asociacemi, emocemi i svými návyky spojenými s televizí a přemýšlejí o obecnější roli televize a televizního vysílání.
2. stupeň ZŠ
Střední škola
Člověk a společnost
Štítek Digitální kompetence
Časová náročnost:
30 minut

Metodika: Normalizovaná televize

Metodika k druhé lekci „Normalizovaná televize“ k vytištění.
2. stupeň ZŠ
Střední škola
Dějepis
Člověk a společnost

ČT edu nejsou pouze videa

1 305

pořadů

Každý měsíc
přibývají na ČT edu
desítky nových
materiálů
pro
vaši výuku

Probíhá načítání