Cit pro jazyk, nápaditost a zároveň vtip Zdeňku Svěrákovi nechybí. Vysvětlete s žáky rčení, která Zdeněk Svěrák využívá v příběhu pana Holátka. Kolik jich žáci znají a která z nich jsou pro ně naopak úplně nová?
Cit pro jazyk, nápaditost a zároveň vtip Zdeňku Svěrákovi nechybí. Vysvětlete s žáky rčení, která Zdeněk Svěrák využívá v příběhu pana Holátka. Kolik jich žáci znají a která z nich jsou pro ně naopak úplně nová?
Zde najdete řešení k pracovnímu listu Černobyl. Ten je určen žákům 2. stupně ZŠ a středním školám. Při práci na pracovním listu žáci popíšou důsledky nejznámější a nejtragičtější jaderné havárie v Evropě.
Tento pracovní list na téma Černobyl je určen žákům 2. stupně ZŠ a středním školám. Při práci na pracovním listu žáci popíšou důsledky nejznámější a nejtragičtější jaderné havárie v Evropě.
Období před rokem 1989 bylo charakteristické řadou podivností, které se nám dnes zdají těžko uvěřitelné. Na jednu poťouchlost doby vzpomíná Zdeněk Svěrák.
Pracovní list je určen žákům 2. stupně základních škol a středních škol. Cílem je seznámit žáky s působením Edvarda Beneše v Československu po druhé světové válce, zejména s jeho rolí v únoru 1948. Základní pomůckou jsou videa vztahující se k tématu a internet.
Pracovní list je určen žákům 2. stupně základních škol a středních škol. Cílem je seznámit žáky s klíčovou rolí Edvarda Beneše v prvních letech po skončení druhé světové války. Základní pomůckou jsou videa vztahující se k tématu a internet.
Pracovní list je určen žákům 2. stupně základních škol a středních škol. Cílem je seznámit žáky s postoji československého prezidenta Edvarda Beneše v osudovém roce 1938. Základní pomůckou jsou videa vztahující se k tématu a internet.
Pracovní list je určen žákům 2. stupně základních škol a středních škol. Cílem je seznámit žáky s důležitou rolí Edvarda Beneše v meziválečném Československu a jeho postupnou cestou do prezidentského úřadu. Základní pomůckou jsou videa vztahující se k tématu a internet.
Zde najdete řešení a metodické pokyny k pracovnímu listu Zelenina. Cílovou skupinou jsou žáci ZŠ s jazykovou úrovní A1, kteří budou prostřednictvím tohoto pracovního listu seznámeni s různými druhy zeleniny. Během práce si žáci rozšíří slovní zásobu v souvislosti s tímto tématem.