Pracovní listy do hudební výchovy

Rozšiřující materiály:

Stupeň vzdělávání:

Předměty:

Vybrané filtry:

Smazat vše

Předměty:

Řadit podle:

Seřadit podle...

Zobrazuji 1-12 z 48

Pracovní list: Bedřich Smetana: Vltava

Děti se seznámí se symfonickou básní Bedřicha Smetany Vltavou. Jeden z úkolů zahrnuje zápis not do notové osnovy. Další úkol podněcuje k vyhledávání informací o Bedřichovi Smetanovi, včetně dokreslení jeho portrétu. Pracovní list je určen pro 4. - 5. třídu.
1. stupeň ZŠ
ČJ a literatura
Hudební výchova

Metodické doporučení: Život Bedřicha Smetany / komiks

Cílem tohoto komiksového pracovního listu je seznámit děti zábavnou formou se životem Bedřicha Smetany. Je určen pro práci v jedné vyučovací hodině.
1. stupeň ZŠ
ČJ a literatura
Hudební výchova

Metodické doporučení: Bedřich Smetana: Vltava

Hlavním cílem doporučených aktivit je seznámit žáky s osobností Bedřicha Smetany a jeho dílem „Vltava“.
1. stupeň ZŠ
ČJ a literatura
Hudební výchova

Metodické doporučení: Bedřich Smetana: Prodaná nevěsta

Prodaná nevěsta je jednou z nejčastěji uváděných oper Bedřicha Smetany. V rámci metodického doporučení se na příběh podíváme především z úhlu pohledu dohazovače Kecala.
1. stupeň ZŠ
ČJ a literatura
Hudební výchova

Metodické doporučení: Motivy z opery Libuše

Metodické doporučení obsahuje aktivity se zaměřením na práci se smyslovým a emočním vnímáním při poslechu hudby, tematiku kompetencí vládnoucí osoby či genderových stereotypů.
1. stupeň ZŠ
ČJ a literatura
Hudební výchova

Metodické doporučení: Bedřich Smetana: Hubička

Opera Hubička je druhou nejhranější Smetanovou operou a procestovala celý svět. Zkusíme si její příběh projít pomocí storytellingu i prvků dramatické výchovy.
1. stupeň ZŠ
ČJ a literatura
Hudební výchova

Metodické doporučení: Seznámení se s hudebními žánry

Inspirace pro práci s tématem Hudební žánry je určena pro žáky 5. ročníku. Žáci v diskusi využijí svoje vlastní zkušenosti a mají příležitost seznámit se s pro ně novými hudebními žánry.
1. stupeň ZŠ
Hudební výchova

Metodické doporučení: Můj oblíbený hudební žánr

Metodické doporučení je určené pro žáky 4.–5. ročníků. Zaměřuje se na vyhledávání informací, jejich zpracování a následné sdílení s ostatními. Při práci ve skupinách je podpořen rozvoj spolupráce.
1. stupeň ZŠ
Hudební výchova

Metodické doporučení: Aktivity, které žákům přiblíží hudební žánry

Metodické doporučení nabízí několik aktivit, jak žákům přiblížit hudební žánry. Součástí metodického doporučení jsou aktivity, které vedou ke skupinové práci. Metodické doporučení vede k využití digitálních technologií.
1. stupeň ZŠ
Hudební výchova

Pracovní list: Bedřich Smetana

Pracovní list shrnuje nejvýznamnější Smetanův skladatelský přínos pro českou národní hudbu. Zaměřuje se na autorovy opery s nejvýraznějším národně-obrozeneckým přesahem.
2. stupeň ZŠ
Střední škola
Hudební výchova

Pracovní list: Antonín Dvořák

Pracovní list shrnuje nejvýznamnější Dvořákův skladatelský přínos pro českou hudbu. Zaměřuje se na autorovy opery a další díla, která napsal v Čechách či v zahraničí.
2. stupeň ZŠ
Střední škola
Hudební výchova

Nápady na vánoční besídky ve třídě

Hledáte inspiraci na besídku či předvánoční hodinu? Přinášíme vám tipy na klasické aktivity i na netradiční pojetí adventního období ve škole.
Předškolní
1. stupeň ZŠ
2. stupeň ZŠ
Roční období a svátky
Hudební výchova
Člověk a společnost
Člověk a svět práce
Výtvarná výchova

ČT edu nejsou pouze videa

1 112

pořadů

Každý měsíc
přibývají na ČT edu
desítky nových
materiálů
pro
vaši výuku

Probíhá načítání