Pracovní listy člověk a společnost

Rozšiřující materiály:

Stupeň vzdělávání:

Předměty:

Vybrané filtry:

Smazat vše

Řadit podle:

Seřadit podle...

Zobrazuji 1-288 z 351

Pracovní list: Prezentace projektového záměru

Cílem následujících aktivit je, aby si žáci definovali vlastní kritéria pro správnou prezentaci projektového záměru. Také si svůj projektový záměr obhájí před spolužáky, mohou získat zpětnou vazbu a doporučení, která mohou následně zapracovat.
2. stupeň ZŠ
Střední škola
Člověk a společnost
Člověk a svět práce

Metodické doporučení: Úvod k projektové práci

Pro mnohé žáky je oblast projektových prací zcela novou, proto je potřeba se intenzivněji věnovat úvodu do tématu. Cílem tohoto metodického doporučení je realizace úvodní hodiny, kdy se žáci mohou zamyslet nad svými zkušenostmi s projekty.
2. stupeň ZŠ
Střední škola
Člověk a společnost
Člověk a svět práce

Pracovní list: Prezidenti, média a stalinismus

Českoslovenští a čeští prezidenti byli vnímáni vždy jako významní reprezentanti státu či systému. Podívejme se, jaký tento obraz byl, jak se proměňoval a jak se v činech a projevech prezidentů odrážela doba a systém.
Střední škola
Dějepis
Člověk a společnost

Pracovní list: Televizní veřejnoprávní zpravodajství pod lupou

Cílem pracovního listu je motivovat žáky k přemýšlení o hranicích svobody slova v mediálním světě. Úkoly vedou žáky k analyzování konkrétních mediálních obsahů i k obecnějším úvahám o svobodě médií a zpravodajství.
2. stupeň ZŠ
Střední škola
Člověk a společnost
Časová náročnost:
30 minut

Metodika pro učitele k 15. dílu : Mezi rozkošníky

Vhodné pro žáky 8. a 9. ročníků ZŠ a 1. a 2. ročníků SŠ
2. stupeň ZŠ
Střední škola
Dějepis
ČJ a literatura
Člověk a společnost
Časová náročnost:
45 minut

Metodické doporučení: Checklist

Pro mnohé žáky může být checklist nástrojem, který je bude motivovat k další práci na projektu. Zároveň slouží jako kontrola práce na projektu.
2. stupeň ZŠ
Střední škola
Člověk a společnost
Člověk a svět práce

Pracovní list: Televize jako součást života

Cílem pracovního listu je vést žáky k zamyšlení se nad televizí, která je jedním z nejpopulárnějších masmédií, a nad jejím postavením v běžném životě. V rámci úkolů žáci pracují s asociacemi, emocemi i svými návyky spojenými s televizí a přemýšlejí o obecnější roli televize a televizního vysílání.
2. stupeň ZŠ
Střední škola
Člověk a společnost
Štítek Digitální kompetence
Časová náročnost:
30 minut

Pracovní list: Prezidenti a média mezi lety 1938 a 1948

Českoslovenští a čeští prezidenti byli vnímáni vždy jako významní reprezentanti státu či systému. Podívejme se, jaký tento obraz byl, jak se proměňoval a jak se v činech a projevech prezidentů odrážela doba a systém.
Střední škola
Dějepis
Člověk a společnost
Časová náročnost:
15 minut

Kniha: Labyrint světa a ráj srdce (18. část)

Přečtěte si část Komenského knihy v jazyce 21. století korespondující s dílem Vetřelci v království.
1. stupeň ZŠ
2. stupeň ZŠ
Střední škola
Dějepis
ČJ a literatura
Člověk a společnost

Kniha: Labyrint světa a ráj srdce (22. část)

Přečtěte si část Komenského knihy v jazyce 21. století korespondující s dílem Nový začátek.
2. stupeň ZŠ
Střední škola
Dějepis
ČJ a literatura
Člověk a společnost

Metodický komentář k pracovnímu listu: Komunální volby ve světle priorit kandidátů

Metodický komentář pro učitele k pracovnímu listu Komunální volby ve světle priorit kandidátů.
Střední škola
Člověk a společnost

Kreslení k metodice pro učitele: Mezi rozkošníky

Vhodné pro žáky 8. a 9. ročníků ZŠ a 1. a 2. ročníků SŠ
2. stupeň ZŠ
Střední škola
Dějepis
ČJ a literatura
Člověk a společnost

ČT edu nejsou pouze videa

1 260

pořadů

Každý měsíc
přibývají na ČT edu
desítky nových
materiálů
pro
vaši výuku

Probíhá načítání