Jak funguje škola, kde nejsou tradiční předměty ani pětačtyřicetiminutovky?
Jiří Havelka provází sérií o tom, co čeká děti v současných školách.
Zde najdete všechny materiály k tomuto pořadu
Předměty:
Videa
4
videí
Okruhy
2
okruhů
Náměty k výuce
16
námětů
Pracovní listy
69
listů
Článek: Školní wellbeing může přispívat k prevenci školního neúspěchu
Psycholožka a autorka okruhu Školní wellbeing do třídnických hodin Markéta Švamberk Šauerová sepsala, jaké benefity může žákům přinést výuka o duševním zdraví a osobnostním rozvoji.Metodický list: Rozvoj sebehodnocení a vrstevnického hodnocení
Jak u žáků rozvíjet dovednost sebehodnocení? Co je fonogestika a jak probíhá hodnocení na škále? Nejen to přibližuje tento metodický list. Autorkou textu je Veronika Laufková. Zdroj: Hodnocení pro učení.
Časová náročnost:
30 minut
30 minut
Metodický list: Losování žáků (no hands up)
Jednou ze základních technik zjišťování aktuálního stavu porozumění žáků jsou tzv. „losovátka/špachtličky“. Jak je zařadit do svých hodin? Techniku představuje následující metodický materiál. Autory textu jsou Veronika Laufková a Karel Starý. Zdroj: Hodnocení pro učení.
Časová náročnost:
15 minut
15 minut
Metodický list: Vrstevnické hodnocení
Vrstevnické hodnocení vychází z autonomního hodnocení a tzv. vrstevnického učení, resp. vrstevnické pomoci při učení. Jak na vrstevnické učení? Přiblíží tento metodický list. Autorkou textu je Veronika Laufková. Zdroj: Hodnocení pro učení.
Časová náročnost:
20 minut
20 minut