Hledáte pracovní listy? Na ČT edu najdete materiály pro předškoláky, žáky základních i studenty středních škol. Pracovní listy jsou rozdělené podle předmětů i témat.
Doprovodný materiál pro žáky 2. stupně ZŠ a SŠ k námětu do výuky Alois Rašín: Národní hrdina v Masarykově stínu, který je součástí vybrané kapitoly 28. říjen: Vznik samostatného Československa. Porovnejte si znalosti z našich videí. Vhodné pro prezenční i online výuku.
Doprovodný materiál pro žáky 2. stupně ZŠ a SŠ k námětu do výuky Alois Rašín: Národní hrdina v Masarykově stínu, který je součástí vybrané kapitoly 28. říjen: Vznik samostatného Československa. Porovnejte si znalosti z našich videí. Vhodné pro prezenční i online výuku.
Formou několika hravých úkolů v pracovním listu si děti procvičí psaní velkého tiskacího písmene U a zejména si upevní jeho vizuální podobu. Pracovní list je určen především žákům prvních tříd nebo bystrým předškolákům. Děti budou potřebovat pastelky.
Formou několika hravých úkolů v pracovním listu si děti procvičí psaní velkého tiskacího písmene O a zejména si upevní jeho vizuální podobu. Pracovní list je určen především žákům prvních tříd nebo bystrým předškolákům. Děti budou potřebovat pastelky.
Formou několika hravých úkolů v pracovním listu si děti procvičí psaní velkého tiskacího písmene E a zejména si upevní jeho vizuální podobu. Pracovní list je určen především žákům prvních tříd, nebo bystrým předškolákům. Děti budou potřebovat pastelky.
Formou několika hravých úkolů v pracovním listu si děti procvičí psaní velkého tiskacího písmene I a zejména si upevní jeho vizuální podobu. Pracovní list je určen především žákům prvních tříd nebo bystrým předškolákům. Děti budou potřebovat pastelky.
Formou několika hravých úkolů v pracovním listu si děti procvičí psaní velkého tiskacího písmene A a zejména si upevní jeho vizuální podobu. Pracovní list je určen především žákům prvních tříd nebo bystrým předškolákům. Dětem postačí si připravit pastelky.
Doprovodný materiál k pořadu Ochránce, který je určen primárně pro učitele základních a středních škol. Jedná se o instrukce pro třídní učitele, jak sdělit dětem tragickou zprávu a s čím je třeba počítat. Materiál byl vytvořen školní psycholožkou ZŠ Kunratice.
Tento materiál slouží jako opora pro školy, ve kterých došlo k neštěstí, ukazuje možnosti, jak takové situace řešit. Jedná se o osnovu krizové intervence ze ZŠ Kunratice. Materiál popisuje, jak může ideálně probíhat setkání školního psychologa se zasaženou třídou po úmrtí spolužačky.