Pracovní listy pro střední školy

Rozšiřující materiály:

Stupeň vzdělávání:

Předměty:

Vybrané filtry:

Smazat vše

Stupně:

Řadit podle:

Seřadit podle...

Zobrazuji 1-36 z 2286

Řešení pracovního listu: Obnovitelné zdroje energie - větrné

Zde najdete řešení a metodické pokyny k pracovnímu listu Obnovitelné zdroje energie - větrné. Cílovou skupinou jsou žáci ZŠ, kteří se prostřednictvím tohoto pracovního listu seznámí s principem fungování větrné elektrárny. Během práce budou vysvětlovat důvody, výhody a nevýhody umístění větrné elektrárny na moři.
2. stupeň ZŠ
Střední škola
Fyzika

Pracovní list: Obnovitelné zdroje energie - větrné

Cílovou skupinou jsou žáci ZŠ, kteří se prostřednictvím tohoto pracovního listu seznámí s principem fungování větrné elektrárny. Během práce budou vysvětlovat důvody, výhody a nevýhody umístění větrné elektrárny na moři.
2. stupeň ZŠ
Střední škola
Fyzika

Pracovní list: Obnovitelné zdroje energie - solární

Cílovou skupinou jsou žáci 2. stupně ZŠ a žáci SŠ, kteří prostřednictvím tohoto pracovního listu zasadí vývoj solárních panelů do historického kontextu a popíšou základní princip jejich fungování. Dále budou schopni rozlišit různé technické typy solárních elektráren na základě jejich principu fungování.
2. stupeň ZŠ
Střední škola
Fyzika

Pracovní list: Obnovitelné zdroje energie - geotermální

Cílovou skupinou jsou žáci 2. stupně ZŠ a žáci SŠ, kteří budou prostřednictvím tohoto pracovního listu schopni popsat oblasti, kde se nacházejí geotermální zdroje energie, vyjmenovat výhody geotermální energie a popsat, k čemu ji lze v daných oblastech využít.
2. stupeň ZŠ
Střední škola
Zeměpis

Pracovní list: Elektrické výboje v plynech

Cílovou skupinou jsou žáci 2. stupně ZŠ a žáci SŠ, kteří prostřednictvím tohoto pracovního listu charakterizují hrom a blesky a popíší princip vzniku elektrického výboje. Dále se seznámí s možnostmi využití elektrických výbojů a charakterizují koronu.
2. stupeň ZŠ
Střední škola
Fyzika

Pracovní list: Udržitelné zdroje energie

Cílovou skupinou jsou žáci 2. stupně ZŠ a žáci SŠ, kteří se prostřednictvím tohoto pracovního listu seznámí s principem fungování vodní elektrárny. Budou schopni vyjmenovat největší vodní elektrárny na území ČR a popsat jejich výhody i nevýhody.
2. stupeň ZŠ
Střední škola
Zeměpis
Ekologie
Fyzika

Pracovní list: Adventní trhy

Cílovou skupinou jsou žáci SŠ s jazykovou úrovní B1, kteří budou prostřednictvím tohoto pracovního listu seznámeni s adventními trhy. Během práce na pracovním listu si žáci rozšíří slovní zásobu v souvislosti s tímto tématem. Tento pracovní list je navržen tak, aby byl použit ve spojení s videem o adventu a adventních trzích, protože některá cvičení na něj přímo odkazují. Jednotlivé úkoly na sebe nemusejí nutně navazovat a umožňují formulaci individuálních odpovědí.
Střední škola
Německý jazyk

Pracovní list: Satelity ve vesmíru 2

Cílovou skupinou jsou žáci 2. stupně ZŠ a žáci SŠ, kteří prostřednictvím tohoto pracovního listu budou analyzovat satelitní snímek, popisovat jeho obsah a identifikovat data, která lze z takového snímku obecně získat. Dále se seznámí s nevýhodami spojenými s výskytem satelitů na oběžné dráze a budou schopni charakterizovat problematiku vesmírného smetí.
2. stupeň ZŠ
Střední škola
Věda a technika

Pracovní list: Sametová revoluce (skloňování podstatných jmen)

Cílovou skupinou jsou žáci SŠ s jazykovou úrovní B2, kteří budou prostřednictvím tohoto pracovního listu seznámeni se sametovou revolucí. Během práce na pracovním listu si žáci rozšíří slovní zásobu v souvislosti s tímto tématem a zároveň si procvičí skloňování slabých podstatných jmen.
Střední škola
Německý jazyk

Pracovní list: Sebereflexe v učitelství

Tento pracovní list je určen všem učitelům, kteří začínají se sebereflexí. Pomůže zjistit postoj k jednotlivým aspektům učitelství a ukáže oblasti, ve kterých je potřeba se prioritně rozvíjet.
Předškolní
1. stupeň ZŠ
2. stupeň ZŠ
Střední škola
O vzdělávání

Metodický list: Vizualita samizdatu

Zde najdete metodický komentář k pracovnímu listu pro učitele.
2. stupeň ZŠ
Střední škola
Dějepis
ČJ a literatura
Umění a kultura
Výtvarná výchova
Štítek Vizuální gramotnost

Pracovní list: Vizualita samizdatu

Seznámíme se s pojmem samizdat a zjistíme, co vedlo tvůrce odejít do undergroundu. Podíváme se na to, jaké způsoby vyjadřování a média používali a jak cenzura a technické možnosti ovlivnily předávání informací
2. stupeň ZŠ
Střední škola
Dějepis
ČJ a literatura
Umění a kultura
Výtvarná výchova
Štítek Vizuální gramotnost

ČT edu nejsou pouze videa

1 243

pořadů

Každý měsíc
přibývají na ČT edu
desítky nových
materiálů
pro
vaši výuku

Probíhá načítání