Pracovní list pro žáky vyšších ročníků druhého stupně základních škol je součástí námětu Jak na přijímačky z češtiny, jehož cílem je pomoci žákům při přípravě na přijímací zkoušky ke studiu na středních školách.
Pracovní list pro žáky vyšších ročníků druhého stupně základních škol je součástí námětu Jak na přijímačky z češtiny, jehož cílem je pomoci žákům při přípravě na přijímací zkoušky ke studiu na středních školách.
Pracovní list pro žáky vyšších ročníků druhého stupně základních škol je součástí námětu Jak na přijímačky z češtiny, jehož cílem je pomoci žákům při přípravě na přijímací zkoušky ke studiu na středních školách.
Pracovní list pro žáky vyšších ročníků druhého stupně základních škol je součástí námětu Jak na přijímačky z češtiny, jehož cílem je pomoci žákům při přípravě na přijímací zkoušky ke studiu na středních školách.
Pracovní list pro žáky vyšších ročníků druhého stupně základních škol je součástí námětu Jak na přijímačky z češtiny, jehož cílem je pomoci žákům při přípravě na přijímací zkoušky ke studiu na středních školách.
Pojďme společně diskutovat o etických aspektech umělé inteligence. Materiál nabízí otázky, nad kterými se můžete ve škole společně zamýšlet. Otázky jsou určeny učitelům a žákům základních a středních škol.
Pracovní list slouží především žákům 7. ročníku k domácímu procvičování, využít jej však mohou i žáci 9. tříd k přípravě na přijímací zkoušky.
Cílem kapitoly je objasnit žákům pojmy středová souměrnost, střed středové souměrnosti, útvary středově souměrné a seznámit je s postupem konstrukce útvarů středově souměrných.
Pracovní list slouží především žákům 6. ročníku k domácímu procvičování, využít jej však mohou i žáci 9. tříd k přípravě na přijímací zkoušky.
Cílem kapitoly je objasnit žákům pojmy osová souměrnost, osa souměrnosti, útvary osově souměrné, vzor a obraz, seznámit s postupem konstrukce útvarů osově souměrných.
Pracovní list slouží především žákům 6. ročníku k domácímu procvičování, využít jej však mohou i žáci 9. tříd k přípravě na přijímací zkoušky.
Pracovní list navazuje na pracovní list Dělitelnost přirozených čísel – základní pojmy, znaky dělitelnosti.
Cílem této kapitoly je ověření znalostí a porozumění výše uvedenému učivu na vyšší úrovni, tedy ve slovních úlohách, které jsou náročnější právě v tom, že žák se musí v textu nejdříve zorientovat, vyhledat si potřebné číselné údaje, přemýšlet o nich a nalézt vhodný matematický aparát k jejich řešení.
Pracovní list slouží především žákům 6. ročníku k domácímu procvičování, využít jej však mohou i žáci 9. tříd k přípravě na přijímací zkoušky.
Cílem pracovního listu je především objasnění základních pojmů z oblasti dělitelnosti a procvičení s pomocí příkladů k daným pojmům. Děti si své znalosti mohou následně ověřit i v navazujícím pracovním listu Dělitelnost přirozených čísel – slovní úlohy.
Pracovní list inspiruje žáky a žákyně i jejich vyučující k aktivní participaci na dění ve škole, vzájemné spolupráci a ke způsobům, jak zlepšit školní prostředí. Žáci a žákyně si vyzkoušejí pozici člena parlamentu, který vytváří návrh na zlepšení školy.
U komunikace je důležité mít na paměti, že do ní aktéři vstupují s určitým záměrem. Informovat, společně se pobavit, ale často i oklamat nebo zmanipulovat. Pracovní list vede žáky a žákyně k zamyšlení nad situacemi, kdy komunikace není tak férová či otevřená, jak se může na první pohled zdát.