Cílem aktivit zaměřených na emoci hrdost je, aby si žáci uvědomili své pocity, pojmenovali je a následně s nimi dokázali pracovat. Díky vzájemnému sdílení prožitků a představ zjišťují, že u každého se tato emoce projevuje jiným způsobem, přesto se žáci vzájemně nehodnotí a nesrovnávají.
Cílem aktivit zaměřených na emoci hrdost je, aby si žáci uvědomili své pocity, pojmenovali je a následně s nimi dokázali pracovat. Díky vzájemnému sdílení prožitků a představ zjišťují, že u každého se tato emoce projevuje jiným způsobem, přesto se žáci vzájemně nehodnotí a nesrovnávají.
Cílem aktivit zaměřených na emoci zklamání je, aby si žáci uvědomili své pocity, pojmenovali je a následně s nimi dokázali pracovat. Díky vzájemnému sdílení prožitků a představ zjišťují, že u každého se tato emoce projevuje jiným způsobem, přesto se žáci vzájemně nehodnotí a nesrovnávají.
Cílem aktivit zaměřených na emoci strach je, aby si žáci uvědomili své pocity, pojmenovali je a následně s nimi dokázali pracovat. Díky vzájemnému sdílení prožitků a představ zjišťují, že u každého se tato emoce projevuje jiným způsobem, přesto se žáci vzájemně nehodnotí a nesrovnávají.
V tomto pracovním listě a prostřednictvím videa se děti budou věnovat problematice zubů. První cvičení obsažené v PL je zaměřené na slova příbuzná se společným kořenem. Poslední cvičení je věnováno metodě „pětilístku“. Pracovní list je vhodný pro 3.–5. třídu.
Na tento pracovní list budou děti potřebovat lepidlo a nůžky. Odkazuje na to, jak si správně čistit zuby. Vhodné je, aby si děti vystřihly oranžový kartáček s pastou a předvedly na obrázku ostatním, jak si správně podle videa čistit zuby.
Metodické doporučení je zaměřeno na získávání informací a následnou práci s nimi. Je určeno pro žáky 4. až 5. ročníků. Práce s informacemi, jejich ověřování, zpracování a uvádění zdrojů směřuje k rozvíjení digitální kompetence.
Cílem aktivit zaměřených na emoci soucit je seznámit žáky s prožíváním soucitu s druhým a jeho důležitostí. Žáci budou vzájemně sdílet své myšlenky a zkušenosti týkající se soucitu. Během aktivit se učí vzájemnému respektování, ale i naslouchání.
Cílem aktivit zaměřených na emoci smutek je, aby si žáci uvědomili své pocity, pojmenovali je a následně s nimi dokázali pracovat. Díky vzájemnému sdílení prožitků a představ žáci zjišťují, že u každého se smutek může projevit jiným způsobem, přesto se žáci vzájemně nehodnotí a nesrovnávají.
Psycholožka a autorka okruhu Školní wellbeing do třídnických hodin Markéta Švamberk Šauerová sepsala, jaké benefity může žákům přinést výuka o duševním zdraví a osobnostním rozvoji.