Zde najdete řešení a metodické pokyny k pracovnímu listu Den matek. Cílovou skupinou jsou žáci 2. stupně ZŠ a SŠ s jazykovou úrovní B1, kteří budou prostřednictvím tohoto pracovního listu seznámeni se Dnem matek.
Cílovou skupinou jsou žáci 2. stupně ZŠ a SŠ s jazykovou úrovní B1, kteří budou prostřednictvím tohoto pracovního listu seznámeni se Dnem matek. Během práce na pracovním listu si žáci rozšíří slovní zásobu v souvislosti s tímto tématem a zároveň si procvičí dovednost psaní.
Zde najdete řešení a metodické pokyny k pracovnímu listu Emil Zátopek. Cílovou skupinou jsou studenti SŠ s jazykovou úrovní B1+, kteří budou prostřednictvím tohoto pracovního listu seznámeni s letními olympijskými hrami a Emilem Zátopkem.
Cílovou skupinou jsou studenti SŠ s jazykovou úrovní B1+, kteří budou prostřednictvím tohoto pracovního listu seznámeni s letními olympijskými hrami a Emilem Zátopkem. Během práce na pracovním listu si studenti rozšíří slovní zásobu v souvislosti s tímto tématem a potrénují porozumění textu.
Procvičování pravopisu a dějepisu v jednom? Právě o tom je pravopisný cerven. Žáci si kromě historických událostí, které se odehrály v tomto měsíci, procvičí také psaní velkých písmen.
Procvičování pravopisu a dějepisu v jednom? Právě o tom je pravopisný červen. Žáci si kromě historických událostí, které se odehrály v tomto měsíci, procvičí také psaní i/y.
Procvičování pravopisu a dějepisu v jednom? Právě o tom je pravopisný červen. Žáci si kromě historických událostí, které se odehrály v tomto měsíci, procvičí také psaní čárek.
Procvičování pravopisu a dějepisu v jednom? Právě o tom je pravopisný červen. Žáci si kromě historických událostí, které se odehrály v tomto měsíci, procvičí také shodu přísudku s podmětem.
Procvičování pravopisu a dějepisu v jednom? Právě o tom je pravopisný červen. Žáci si kromě historických událostí, které se odehrály v tomto měsíci, procvičí také shodu přísudku s podmětem, psaní čárek nebo velkých písmen.
Úkolem žáků je se vžít do Franze Kafky a doplnit věty tak, aby vypovídaly o životě a pocitech samotného Kafky. Vznikne báseň, která bude napsaná buď volným nebo vázaným veršem. Pracovní list je určen žákům 2. stupně ZŠ i žákům SŠ.