Tento pracovní list je určen žákům 1. a 2. stupně základní školy. Cílem pracovního listu je ověřit znalosti z našich videí. Pracovní list je součástí námětu Mezinárodní den životního prostředí.
Pracovní list je určen žákům 2. stupně základní školy. Jeho cílem je prozkoumat společně se žáky různé aspekty imunitního systému, zejm. očkování. Rozvíjí kompetenci k učení a kompetenci komunikativní.
Pracovní list je vhodný pro žáky 2. stupně ZŠ, vybrané úlohy lze použít i u starších. V PL si žáci zopakují, které tři typy svaloviny známe, podívají se na anatomické umístění některých kosterních svalů a připomenou si významné jevy, které se svalovou soustavou souvisejí.
Pracovní list pro žáky 2. stupně ZŠ k námětu do výuky Sopky: Poruchy povrchu země. Porovnejte si znalosti z našich videí. Vhodné pro prezenční i online výuku.
Pracovní list s řešením pro učitele k námětu do výuky Včela medonosná. Pracovní list obsahuje metodické komentáře a tipy do výuky pro studenty, kteří si mohou porovnat znalosti z našich videí a zapojit se v hodině do skupinové práce. Vhodné pro prezenční i online výuku.
Pracovní list s řešením pro učitele k námětu do výuky Houby. Pracovní list obsahuje metodické komentáře a tipy do výuky pro studenty, kteří si mohou porovnat znalosti z našich videí a zapojit se v hodině do skupinové práce. Vhodné pro prezenční i online výuku.
Následující pracovní list se zaměřuje na téma virové nákazy. Žáci si pomocí jednotlivých úkolů dokážou lépe představit, jak virus vypadá, na jakém principu funguje a jaké jsou hlavní vlastnosti, kterými se odlišuje od buňky. Pracovní list je určen pro žáky 2. stupně základních škol.
Pracovní list s řešením pro učitele 2. stupně ZŠ k námětu do výuky Sopky: Poruchy povrchu země. Porovnejte si znalosti z našich videí. Vhodné pro prezenční i online výuku.
Pracovní list s řešením pro učitele, který se zaměřuje na rozdíl mezi rostlinnou a živočišnou buňkou. Žáci si pomocí jednoduchých úkolů zopakují, že buňka je základní stavební a funkční jednotkou živých organismů, a budou schopni uvést příklady organismů, které se z buněk skládají.
Pracovní list s řešením pro učitele 2. stupně ZŠ k námětu do výuky Dýchací soustava, který je součástí vybrané kapitoly Lidské tělo. Co dává plíce do pohybu? Pomocí tvorby modelu a různých plicních testů si vyzkoušejte, jak vaše plíce fungují.
Tento pracovní list je určený pro žáky 1. a 2. stupně ZŠ. Ověří vaše znalosti o sněhu. Víte, z čeho je tvořena sněhová vločka? Nebo to, že nikdy neuvidíte dvě identické sněhové vločky?
Zdroj: Vojenské lesy a statky dětem - www.deti.vls.cz, autor Vojenské lesy a statky ČR, s.p.