Pracovní listy - o vzdělávání

Rozšiřující materiály:

Stupeň vzdělávání:

Předměty:

Vybrané filtry:

Smazat vše

Předměty:

Řadit podle:

Seřadit podle...

Zobrazuji 1-84 z 161

Nové přijímačky 2024: Co se mění?

Systém přijímacího řízení na střední školy se v roce 2024 mění, hlavně co se týče podávání přihlášek a rozřazování žáků na školy. Jak se ve změnách neztratit? A jaké jsou důležité termíny? Odpovědi na všechny podstatné otázky najdete zde.
2. stupeň ZŠ
O vzdělávání

Na co nezapomenout? Přijímačky krok po kroku

Co dělat týden a den před přijímačkami? Jak co nejlépe začít den D? Vypsali jsme ti všechny praktické věci, na které nesmíš zapomenout, a ještě něco navíc.
2. stupeň ZŠ
O vzdělávání

Strategie přípravy na přijímačky podrobně

Věcí, které se můžou u přijímaček objevit, je opravdu hodně. Pomůžeme ti sestavit tu správnou strategii učení, se kterou to zvládneš levou zadní.
2. stupeň ZŠ
O vzdělávání

Jak se lépe učit a zvládnout přijímačky s lehkostí

Jak se učit efektivně a s větší lehkostí? Jakkoli jsme každý jedinečný, existují techniky a strategie, které efektivně pomáhají v učení prakticky všem. Tady ti je ukážeme.
2. stupeň ZŠ
O vzdělávání

Jak zvládnout neúspěch u přijímaček

Nedostal/a jsem se na školu. Znamená to, že jsem hloupý/hloupá? Vůbec ne! Vysvětlíme ti proč a ukážeme, že to není konec světa. Nakonec ti poradíme, jak ze své situace můžeš vytěžit co nejvíc.
2. stupeň ZŠ
O vzdělávání

Jak se z toho všeho nezbláznit? Přijímačkový wellbeing

Přijímačky jsou velká a náročná událost, kterou provází často i stres. Jak si zachovat duševní zdraví a zvládnout to celé v pohodě od příprav až po ostrý test? Přesný návod najdeš tady.
2. stupeň ZŠ
O vzdělávání

Na co si dát pozor při vyplňování přijímačkového testu

Jakou propiskou psát a jak opravit odpověď? Shrnuli jsme pro tebe 6 důležitých pravidel vyplňování záznamových archů u přijímaček, bez kterých se neobejdeš.
2. stupeň ZŠ
O vzdělávání

Metodický list: Jak si povídat s dětmi o emoci: Osamocení

Cílem aktivit zaměřených na emoci osamocení je, aby si žáci uvědomili své pocity, pojmenovali je a následně s nimi dokázali pracovat.
Předškolní
1. stupeň ZŠ
Prvouka
Komunikace a vztahy
Výchova ke zdraví
Pro pedagogy
O vzdělávání

Metodický list: Jak si povídat s dětmi o emoci: Smutek

Cílem aktivit zaměřených na emoci smutek je, aby si žáci uvědomili své pocity, pojmenovali je a následně s nimi dokázali pracovat. Díky vzájemnému sdílení prožitků a představ žáci zjišťují, že u každého se smutek může projevit jiným způsobem, přesto se žáci vzájemně nehodnotí a nesrovnávají.
Předškolní
1. stupeň ZŠ
Prvouka
Komunikace a vztahy
Výchova ke zdraví
Pro pedagogy
O vzdělávání

Článek: Školní wellbeing může přispívat k prevenci školního neúspěchu

Psycholožka a autorka okruhu Školní wellbeing do třídnických hodin Markéta Švamberk Šauerová sepsala, jaké benefity může žákům přinést výuka o duševním zdraví a osobnostním rozvoji.
2. stupeň ZŠ
Střední škola
Člověk a společnost
Výchova ke zdraví
O vzdělávání

Metodický list: Rozvoj sebehodnocení a vrstevnického hodnocení

Jak u žáků rozvíjet dovednost sebehodnocení? Co je fonogestika a jak probíhá hodnocení na škále? Nejen to přibližuje tento metodický list. Autorkou textu je Veronika Laufková. Zdroj: Hodnocení pro učení.
Předškolní
1. stupeň ZŠ
2. stupeň ZŠ
Střední škola
O vzdělávání
Časová náročnost:
30 minut

ČT edu nejsou pouze videa

1 340 pořadů

1 340

pořadů

Každý měsíc
přibývají na ČT edu
desítky nových
materiálů
pro
vaši výuku

Probíhá načítání