Cílem pracovního listu je vést žáky k uvědomění, že na internetu nemůžeme psát ani říkat cokoli. I ve virtuálním prostoru platí určitá pravidla, některá spojená s morálkou, jiná s právem. Právě těmto pravidlům jsou úkoly věnovány.
Neexistuje univerzální návod, jak napsat životopis. Ještě než začnete psát životopis, se proto zamyslete: Za jakým účelem ho píšete? Co by mělo být nejdůležitější? Materiály poskytl Institut ekonomických studií Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy.
Pracovní list přispívá k rozvoji finanční gramotnosti žáků. Tématem listu je spotřebitelské chování a uvědomění si, jak by (ne)měl vztah zákazníka a prodejce vypadat.
Kdo je krásný? Jsem to já? Je to člověk, kterého sleduji na sociálních sítích? Cílem tohoto listu je především nabídnout žákům prostor pro zamyšlení a diskuzi nad tématem ideálů, sebelásky, vnímání sebe sama a chování se k druhým. Tento list slouží jako metodický podklad pro vyučující.