Zde najdete řešení pracovního listu Vápník a jeho soli. Ten je určen pro žáky středních škol, částečně může být použit i na 2. stupni základních škol. Žáci si osvojí princip tuhnutí malty, zopakují si základní chemické reakce a některé sloučeniny vápníku.
Pracovní list je určen pro žáky středních škol, částečně může být použit i na 2. stupni základních škol. Žáci si osvojí princip tuhnutí malty, zopakují si základní chemické reakce a některé sloučeniny vápníku.
Zde najdete řešení k pracovnímu listu Reakce siřičitanu sodného s jodičnanem draselným. Ten je určen pro žáky středních škol. Jeho cílem je seznámit je s reakcí siřičitanu sodného s jodičnanem draselným.
Zde najdete řešení pracovního listu Reakce hořčíku s manganistanem draselným. Ten je určen pro žáky středních škol. Zpracováním pracovního listu si zopakují vlastnosti a použití manganistanu draselného a redoxní reakce.
Pracovní list je určen pro žáky středních škol. Zpracováním pracovního listu si zopakují vlastnosti a použití manganistanu draselného a redoxní reakce.
Zde najdete řešení k pracovnímu listu Plasty. Ten je určen pro žáky středních škol. Žáci si pomocí testových otázek zopakují základní vlastnosti plastů. Vypracováním pracovního listu si také zopakují použití některých plastů.
Pracovní list je určen pro žáky středních škol. Žáci si pomocí testových otázek zopakují základní vlastnosti plastů. Vypracováním pracovního listu si také zopakují použití některých plastů.
Zde najdete řešení k pracovnímu listu Měď. Ten je určen pro žáky středních škol. V omezené míře jej lze použít i pro žáky 2. stupně ZŠ. Jeho zpracováním si žáci zopakují vlastnosti mědi, její použití i reaktivitu.
Pracovní list je určen pro žáky středních škol. V omezené míře jej lze použít i pro žáky 2. stupně ZŠ. Jeho zpracováním si žáci zopakují vlastnosti mědi, její použití i reaktivitu.
Zde najdete řešení pracovního listu Elektrolýza chloridu sodného. Ten je určen pro žáky 2. stupně základních škol, ale i žáky středních škol. Jeho cílem je seznámit s elektrolýzou chloridu sodného.
Zde najdete řešení k pracovnímu listu Červené zelí jako indikátor pH. Ten je určen pro žáky 2. stupně základních škol. Jeho cílem je seznámit s červeným zelím jako indikátorem pH a slouží i pro zopakování dalších pojmů souvisejících s pH.
Pracovní list je určen pro žáky 2. stupně základních škol. Jeho cílem je seznámit s červeným zelím jako indikátorem pH a slouží i pro zopakování dalších pojmů souvisejících s pH.
Zde najdete řešení pracovního listu Polystyren v acetonu, který je určen pro žáky středních škol a jeho cílem je seznámit s reakcí polystyrenu s acetonem.
Zde najdete řešení pracovního listu Polyakryláty, který je určen pro žáky středních škol. Zpracováním pracovního listu si zopakují, co jsou to polyakryláty, na co se používají, a také se dozví, z jakého materiálu jsou kontaktní čočky.
Pracovní list je určen pro žáky středních škol. Zpracováním pracovního listu si zopakují, co jsou to polyakryláty, na co se používají, a také se dozví, z jakého materiálu jsou kontaktní čočky.
Zde najdete řešení pracovního listu Hydrostatický tlak ve stavu beztíže. Ten je určen pro žáky 2. stupně základních škol. Jeho cílem je seznámit s hydrostatickým tlakem ve stavu beztíže.
Pracovní list je určen pro žáky 2. stupně základních škol. Jeho cílem je zopakovat si skupenské přeměny a seznámit se s experimentem kondenzace kyslíku pomocí kapalného dusíku.
Zde najdete řešení pracovního listu Skupenské přeměny a kondenzace kyslíku. Ten je určen pro žáky 2. stupně základních škol. Jeho cílem je zopakovat si skupenské přeměny a seznámit se s experimentem kondenzace kyslíku pomocí kapalného dusíku.
Zde najdete řešení pracovního listu Objemová kontrakce. Ten je určen pro žáky 2. stupně základních škol, ale i středních škol. Jeho cílem je seznámit se s objemovou kontrakcí.
Zde najdete řešení pracovního listu Zinek a reaktivita kovů. PL je určen pro žáky základních a středních škol. Žáci si zopakují základní znalosti o vlastnostech a použití zinku, zopakují si řadu reaktivity kovů.
Pracovní list je určen pro žáky základních a středních škol. Žáci si zopakují základní znalosti o vlastnostech a použití zinku, zopakují si řadu reaktivity kovů.
Zde najdete řešení pracovního listu Vlastnosti plamene. PL je určen pro žáky 2. stupně základních škol. Jeho cílem je seznámit je s vlastnostmi plamene, barvením plamene různými kationty a s výstražnými symboly.
Pracovní list je určen pro žáky 2. stupně základních škol. Jeho cílem je seznámit je s vlastnostmi plamene, barvením plamene různými kationty a s výstražnými symboly.
Zde najdete řešení pracovního listu Peroxid vodíku a jeho vlastnosti. PL je určen pro žáky základní a střední školy. Žáci si zopakují základní znalosti o vlastnostech a reaktivitě peroxidu vodíku.
Zde najdete řešení pracovního listu Hořčík a jeho vlastnosti. PL je určen pro žáky 2. stupně základních škol i studenty středních škol. Jeho cílem je se seznámit s vlastnostmi hořčíku a pokusem hoření hořčíku v suchém ledu.
Pracovní list je určen pro žáky 2. stupně základních škol i studenty středních škol. Jeho cílem je se seznámit s vlastnostmi hořčíku a pokusem hoření hořčíku v suchém ledu.
Zde najdete řešení pracovního listu Alkalické kovy. PL je určen pro žáky základní a střední školy. Žáci si zopakují základní znalosti o vlastnostech alkalických kovů a o jejich přípravě.
Co je to pH? A jaký vliv má na naše zdraví pití sladkých nápojů? Tím se budeme zabývat v dnešní lekci. Autorem materiálu je portál Badatelé.cz, děkujeme.
Pracovní list je určen pro studenty 2. stupně základních škol. Jeho cílem je seznámit se s vlastnostmi kyseliny sírové a reakcí kyseliny sírové s cukrem.
Pracovní list je určen pro studenty 2. stupně základních škol i středních škol. Jeho cílem je si zopakovat značky fyzikálních veličin, jejich jednotky, převody jednotek a pojmy skalární a vektorová veličina.
Pracovní list je vhodný pro žáky 2. stupně ZŠ. Na základě jednoduchého pokusu se přesvědčí
o přítomnosti chloridových iontů, poznají i další důkazové reakce dusičnanu stříbrného.
Pracovní list je vhodný pro žáky 2. stupně základní školy, ale i pro žáky střední školy. Žáci si zopakují základní vlastnosti kyseliny sírové a složení sacharózy.
Pracovní list je vhodný pro žáky základní i střední školy. Žáci si zopakují, jakým způsobem lze získávat oxid uhličitý, a také poznají formy uhličitanu vápenatého.
Pracovní list je vhodný pro žáky základní školy. Žáci si rozšíří znalosti o dusíku, zopakují si zápis chemickými symboly a výpočet hmotnostního zlomku.
Pracovní list je vhodný pro žáky základní školy. Žáci si zopakují základní znalosti o periodické soustavě prvků, názvy některých skupin a co je možné z PSP vyčíst.
Zde najdete řešení k pracovnímu listu o plastech. Pracovní list je určen pro studenty středních škol a jeho cílem je se seznámit s plasty a jejich vlastnostmi.
Zde najdete řešení k pracovnímu listu: Chlorečnan draselný. Pracovní list je určen pro studenty středních škol a jeho cílem je poznat vlastnosti a využití chlorečnanu draselného.
Zde najdete řešení k pracovnímu listu o proteinech. Pracovní list je určen pro studenty středních škol a jeho cílem je se seznámit s proteiny, enzymy a aminokyselinami.
Zde najdete řešení k pracovnímu listu o hemoglobinu a vázání kyslíku. Pracovní list je určen pro studenty středních škol a jeho cílem je se seznámit s vázáním kyslíku na hemoglobin a borové klastry.
Zde najdete řešení k pracovnímu listu o palivovém článku. Pracovní list je určen pro studenty středních škol a jeho cílem je se dozvědět, co je to palivový článek, jak funguje a kde se používá.
Zde najdete řešení k pracovnímu listu o hoření zinku. Pracovní list je určen pro studenty středních škol a jeho cílem je seznámit se s pokusem zapalování zinku ledem.
Zde najdete řešení k pracovnímu listu o přípravě kyslíku. Pracovní list je určen pro studenty 2. stupně základních škol a jeho cílem je poznat vlastnosti kyslíku a jeho přípravu.
Zde najdete řešení k pracovnímu listu: Manganistan draselný. Pracovní list je určen pro studenty středních škol a jeho cílem je poznat vlastnosti manganistanu draselného.
Zde najdete řešení k pracovnímu listu: Železo v cereáliích. Pracovní list je určen pro studenty středních škol a jeho cílem je poznat výrobu železa, magnetické vlastnosti železa a Pauliho vylučovací princip.
Zde najdete řešení k pracovnímu listu: Bor a jeho vlastnosti. Pracovní list je určen pro studenty středních škol a jeho cílem je seznámit se s borem a jeho vlastnostmi.
Zde najdete řešení k pracovnímu listu o Síře. Pracovní list je vhodný pro žáky střední školy. Žáci si zopakují základní vlastnosti síry, její chemické vlastnosti a použití.
Pracovní list je určen pro žáky 2. stupně ZŠ. Jeho cílem je získat základní poznatky o vlastnostech oxidu uhličitého. Žáci si mohou tento pokus sami vyzkoušet.
Pracovní list je určen žákům 2. stupně ZŠ. Jeho cílem je získat znalosti o vodíku A dozvědět se, jakým způsobem lze vodík připravit a jaké má vlastnosti.
Pracovní list je určen pro žáky SŠ. Jeho cílem je vysvětlit žákům stupnici pH a ukázat, jak indikátor flavin reaguje v kyselém, neutrálním a zásaditém prostředí.
Pracovní list je určen pro žáky 2. stupně ZŠ a žáky SŠ a jeho cílem je zopakovat si princip elektrolýzy. Na základě druhého videa si žáci mohou sestavit jednoduchou aparaturu na elektrolýzu.