Nedej se

Zajímat se má cenu. Hodinový blok občanské a investigativní žurnalistiky o životním prostředí.

Zde najdete všechny materiály k tomuto pořadu

Rozšiřující materiály:

Stupeň vzdělávání:

Předměty:

Pracovní listy

Zobrazuji 1-24 z 67
2. stupeň ZŠ
Střední škola
Ekologie

Pracovní list: Jak zamést s mým odpadem (zkrácená varianta)

Cílem aktivity je představit žákům několik praktických tipů, jak snížit produkci odpadu. Doporučené video slouží jako motivace, pracovní list na něj není vázaný.
2. stupeň ZŠ
Střední škola
Ekologie
2. stupeň ZŠ
Střední škola
Ekologie

Pracovní list: Odpady: vytříbené třídění třeba ve třídě

Aktivita volně navazuje na akci Ukliďme Česko a na doporučená videa, ale není na ně přímo vázaná. Cílem je připravit a vytvořit konkrétní opatření na omezení odpadu nebo jeho cílenější třídění.
2. stupeň ZŠ
Střední škola
Ekologie

Řešení pracovního listu: Jak zamést s mým odpadem

Řešení pracovního listu Jak zamést s mým odpadem k námětu do výuky: Celosvětový den úklidu: Jak na odpad?
2. stupeň ZŠ
Střední škola
Ekologie

Pracovní list: Jak zamést s mým odpadem

Zadání pracovního listu Jak zamést s mým odpadem k námětu do výuky: Celosvětový den úklidu: Jak na odpad?
2. stupeň ZŠ
Střední škola
Ekologie
Časová náročnost:
30 minut

Pracovní list: Státní bezpečnost za normalizace

Státní bezpečnost vznikla v roce 1945 jako součást policie – Sboru národní bezpečnost. Její existence byla utajována, nikde se konkrétně neuvádělo, co je jejím posláním a z jakých složek se skládá. Řídil ji ministr vnitra a plnila úkoly nejvyšších orgánů KSČ.
2. stupeň ZŠ
Střední škola
Dějepis
Časová náročnost:
15 minut

Pracovní list: Cenzura za normalizace

Cenzura jako nástroj k zamlčování faktů a šíření dezinformací se nezrodila v totalitních režimech, ale tyto režimy ji dovedly k dokonalosti. V období normalizace byl obsah médií ovlivňován jak prokomunisticky orientovanými autory, tak i autocenzurou všech ostatních.
2. stupeň ZŠ
Střední škola
Dějepis
Časová náročnost:
15 minut

Aktivita k rozvoji digitální kompetence: Jak se chovat při bouřce

Žák formuluje zásady bezpečného chování při bouřce. Žák zpracuje leták v digitální podobě formou „storytellingu“. www.gramotnosti.pro/epublikace // autoři: PPUC-ČG-OVU-tým
1. stupeň ZŠ
Přírodověda Vlastivěda
Prvouka
Informatika
Štítek Digitální kompetence

Pracovní list: Výbušné Podněstří – součást Moldavska?

Pracovní list je určený zejména studentům středních škol (je možné ho použít i pro žáky 2. stupně ZŠ). Cílem je vysvětlit podstatu problému Podněstří. Kromě videa je možné využít internet, kde student může vyhledat informace k problematice Podněstří.
2. stupeň ZŠ
Střední škola
Zeměpis
Časová náročnost:
30 minut

Pracovní list: Zlínský kraj (řešení) / Злинщина (результати)

Zlínský kraj je jedním ze 14 vyšších územně správních celků v České republice. Злинський край є одним із 14 вищих територіальних адміністративних одиниць у Чехії.
2. stupeň ZŠ
Střední škola
Zeměpis
Časová náročnost:
30 minut

Pracovní list: Zlínský kraj / Злинщина

Zlínský kraj je jedním ze 14 vyšších územně správních celků v České republice. / Злинський край є одним із 14 вищих територіальних адміністративних одиниць у Чехії.
2. stupeň ZŠ
Střední škola
Zeměpis
Časová náročnost:
30 minut

ČT edu nejsou pouze videa

1 331 pořadů

1 331

pořadů

Každý měsíc
přibývají na ČT edu
desítky nových
materiálů
pro
vaši výuku

Probíhá načítání