Pracovní listy pro 1. stupeň ZŠ

Rozšiřující materiály:

Stupeň vzdělávání:

Předměty:

Vybrané filtry:

Smazat vše

Stupně:

Řadit podle:

Seřadit podle...

Zobrazuji 1-12 z 1195

Metodické doporučení: Význam zoo

Zde najdete metodické doporučení na téma význam zoo.
1. stupeň ZŠ
Přírodověda Vlastivěda
Prvouka

Pracovní list: Význam zoo

Cílem pracovního listu je, aby si žáci uvědomili, jaký význam mají zoologické zahrady.
1. stupeň ZŠ
Přírodověda Vlastivěda
Prvouka

Metodický list: Rozvoj sebehodnocení a vrstevnického hodnocení

Jak u žáků rozvíjet dovednost sebehodnocení? Co je fonogestika a jak probíhá hodnocení na škále? Nejen to přibližuje tento metodický list. Autorkou textu je Veronika Laufková. Zdroj: Hodnocení pro učení.
Předškolní
1. stupeň ZŠ
2. stupeň ZŠ
Střední škola
O vzdělávání
Časová náročnost:
30 minut

Metodický list: Losování žáků (no hands up)

Jednou ze základních technik zjišťování aktuálního stavu porozumění žáků jsou tzv. „losovátka/špachtličky“. Jak je zařadit do svých hodin? Techniku představuje následující metodický materiál. Autory textu jsou Veronika Laufková a Karel Starý. Zdroj: Hodnocení pro učení.
Předškolní
1. stupeň ZŠ
2. stupeň ZŠ
Střední škola
O vzdělávání
Časová náročnost:
15 minut

Metodický list: Vrstevnické hodnocení

Vrstevnické hodnocení vychází z autonomního hodnocení a tzv. vrstevnického učení, resp. vrstevnické pomoci při učení. Jak na vrstevnické učení? Přiblíží tento metodický list. Autorkou textu je Veronika Laufková. Zdroj: Hodnocení pro učení.
Předškolní
1. stupeň ZŠ
2. stupeň ZŠ
Střední škola
O vzdělávání
Časová náročnost:
20 minut

Metodický list: Komunikační překážky: Poskytování průběžné verbální zpětné vazby žákům

Přečtěte si o dvanácti komunikačních blocích, které jsou překážkou v další komunikaci: zpomalí, naruší či zastaví oboustrannou komunikaci, která je nezbytná k tomu, aby učitel mohl žákovi pomoci. Autory textu jsou Veronika Laufková a Karel Starý. Zdroj: Hodnocení pro učení.
Předškolní
1. stupeň ZŠ
2. stupeň ZŠ
Střední škola
O vzdělávání
Časová náročnost:
15 minut

Metodický list: Komunikační překážky: Co otevírá komunikaci?

Co otevírá komunikaci s žáky? Jak jim naslouchat? Přečtěte si k tématu více v tomto metodickém materiálu. Autory textu jsou Veronika Laufková a Karel Starý. Zdroj: Hodnocení pro učení.
Předškolní
1. stupeň ZŠ
2. stupeň ZŠ
Střední škola
O vzdělávání
Časová náročnost:
15 minut

Článek: Zkušenosti s výukou v malotřídní škole. Vrstevnické učení a malotřídka

Jaká je výuka v malotřídních školách? Jak se na výuku v tomto typu školy připravují pedagogové? Přečtěte si článek, kde své zkušenosti sdílí ředitelka a učitelka z malotřídky J. Rybová.
1. stupeň ZŠ
O vzdělávání
Časová náročnost:
15 minut

Metodický list: Komunikační překážky: Uvážlivé používání chvály

Nejenom výtky a obviňování, ale rovněž chvála může mít protichůdný efekt na dětské a žákovské sebepojetí. Přečtěte si k tématu více v tomto metodickém materiálu. Autory textu jsou Veronika Laufková a Karel Starý. Zdroj: Hodnocení pro učení.
Předškolní
1. stupeň ZŠ
2. stupeň ZŠ
Střední škola
O vzdělávání
Časová náročnost:
10 minut

Metodický list: Tomáš Garrigue Masaryk

Metodický list pro učitele k pracovnímu listu Tomáš Garrigue Masaryk. Pracovní list je součástí námětu Průvodce českou státností, který je součástí vybrané kapitoly 28. září.
1. stupeň ZŠ
Přírodověda Vlastivěda
Prvouka

Pracovní list: Tomáš Garrigue Masaryk

Tento pracovní list je určen žákům 1. stupně základní školy. Cílem pracovního listu je ověřit znalosti z našich videí. Pracovní list je součástí námětu Průvodce českou státností, který je součástí vybrané kapitoly 28. září.
1. stupeň ZŠ
Přírodověda Vlastivěda
Prvouka

Pracovní list pro 1. stupeň

Pracovní list pro žáky 1. stupně ZŠ. Prohlubuje znalosti spojené s vládou Marie Terezie (tereziánské reformy, pragmatická sankce, pojem tchyně Evropy, její vztah s českou šlechtou).
1. stupeň ZŠ
Přírodověda Vlastivěda

ČT edu nejsou pouze videa

1 032

pořadů

Každý měsíc
přibývají na ČT edu
desítky nových
materiálů
pro
vaši výuku

Probíhá načítání