V přiloženém pracovním listě naleznete cvičení rozšiřující metodický list, díky němuž si žáci prohloubí empatii, mohou se vcítit do role někoho, kdo byl křivě obviněn a sami budou hledat spravedlivé řešení sporu.
V metodickém listu Rychlé šípy proti Podkovákům naleznete aktivity, díky nimž se žáci mohou vcítit do někoho, kdo byl křivě obviněný a sami pak navrhnou, co mohou udělat pro spravedlivější řešení sporu.
Přiložený pracovní list navazuje s aktivitami pro žáky k epizodě "Rychlé šípy ve vodní pasti". Ukážeme si, co všechno má obsahovat evakuační zavazadlo a jak se chovat při krizové situaci.
V přiloženém metodickém listu k epizodě "Rychlé šípy ve vodní pasti" naleznete aktivity, při kterých s žáky prodiskutujete jaké příčiny mají povodně, jak se zachovat v krizové situaci a co patří do evakuačního zavazadla.
V přiloženém pracovním listu naleznete ilustrace a doplňující aktivity k metodickému listu, jehož cílem je rozvíjet u žáků rozeznávání emocí u druhých a posílit jejich dovednost spolupráce.
V přiloženém metodickém listu naleznete aktivity, díky nimž můžete v žácích posílit schopnost rozeznat emoce u druhých a posílit jejich dovednost spolupráce.
Přiložený metodický reflektuje význam spolupráce s využitím týmových aktivit. Otevírá diskuzi k otázce ctností a hodnot, rozvíjí osobnostní kompetence. V neposlední řadě poukazuje na význam první pomoci.
Metodický list slouží k realizaci aktivit ke třetímu dílu seriálu Boja, v němž se
chlapec Elis potýká s obsedantně kompulzivní poruchou (OCD). Připravené aktivity se obecně zabývají úzkostí, tématem vtíravých myšlenek a strachu z nich plynoucího.
Metodický list slouží k realizaci aktivit k prvnímu dílu seriálu Boja, v němž
se dívka Casi potýká s problémem zvaným emetofobie. Připravené aktivity se obecně zaměřují na práci s úzkostí, strachem a tematizují oblast fobií.
Metodický list slouží k realizaci aktivit k druhému dílu seriálu Boja, v němž se
chlapec Samson potýká s posttraumatickou stresovou poruchou (PTSD). Připravené aktivity se obecně zaměřují na práci se stresem, strachem a náročnými pocity.
Metodický list slouží k realizaci aktivit ke čtvrtému dílu seriálu Boja, v němž
se chlapec Jac potýká s úmrtím sourozence. Připravené aktivity se obecně
zabývají tématem truchlení po ztrátě někoho blízkého a pocity, které se mohou po různých ztrátách objevovat.
Metodický list slouží k realizaci aktivit k pátému dílu seriálu Boja, v němž se dívka
Lola potýká s tělesnou dysmorfickou poruchou. Připravené aktivity se obecně
zabývají tématem zkresleného vnímání vlastního těla a koncepty, jako jsou sebevědomí, sebepřijetí a sebehodnocení.