Děti se seznámí s pojmem Mléčná dráha. Při plnění úloh je vhodné využít tablety pro rozvoj digitálních kompetencí u dětí. Pracovní list je vhodný pro 1. třídu ZŠ.
Pokud vám dělají algebraické výrazy problémy, pusťte se s námi do procvičování. V tomto pracovním listu k pořadu Nebojte se matematiky si procvičíte řešení algebraických výrazů a ve videu se můžete podívat, jak na to, pokud si něčím nebudete jistí.
Cílem PL na výpočet povrchu těles je osvojit si vzorce pro výpočty objemů a povrchu těles, tyto vzorce účelně využívat v matematických úlohách a praktickém životě.
Cílem PL na výpočet obvodu a obsahu je osvojit si základní znalosti o vlastnostech rovinných geometrických útvarů a vzorce pro výpočet jejich obvodu a obsahu, použít osvojené znalosti v matematických úlohách a praktickém životě.
Cílem PL na poměr a měřítko mapy je porozumění významu pojmu poměr a měřítko, jejich úprava a účelné použití v matematických úlohách a praktickém životě.
Cílem PL je rozvoj logického myšlení a schopnost vyřešit logické slovní úlohy. Řešení jednotlivých typů úkolů podporuje rozvoj fantazie, kreativity a prostorové představivosti.
Že patří téma svatého Václava pouze do dějepisu? Ale kdeže. Dokázali byste si ve středověku správně spočítat cenu svého dobytka, výměnu hřiven za stříbro či rozdělení majetku? A jak byste obstáli na tržišti u Pražského hradu?
Že patří téma svatého Václava pouze do dějepisu? Ale kdeže. Dokázali byste si ve středověku správně spočítat cenu svého dobytka, výměnu hřiven za stříbro či rozdělení majetku? A jak byste obstáli na tržišti u Pražského hradu?
Že patří téma svatého Václava pouze do dějepisu? Ale kdeže. Dokázali byste si ve středověku správně spočítat cenu svého dobytka, výměnu hřiven za stříbro či rozdělení majetku? A jak byste obstáli na tržišti u Pražského hradu?
Řešení a metodika k pracovnímu listu Putování s Janem Amosem. Materiál je dostupný ve třech verzích - pro třetí, čtvrtý a pátý ročník. Využívá vrstevnického učení.
Řešení a metodika k pracovnímu listu Putování s Janem Amosem. Materiál je dostupný ve třech verzích - pro třetí, čtvrtý a pátý ročník. Využívá vrstevnického učení.
Řešení a metodika k pracovnímu listu Putování s Janem Amosem. Materiál je dostupný ve třech verzích - pro třetí, čtvrtý a pátý ročník. Využívá vrstevnického učení.
Vědí vaši žáci, kdo byl Jan Amos Komenský? Pomocí pracovního listu si tohoto významného reformátora školství a „učitele národů“ můžete představit. Materiál je dostupný ve třech verzích - pro třetí, čtvrtý a pátý ročník. Využívá vrstevnického učení.
Vědí vaši žáci, kdo byl Jan Amos Komenský? Pomocí pracovního listu si tohoto významného reformátora školství a „učitele národů“ můžete představit. Materiál je dostupný ve třech verzích - pro třetí, čtvrtý a pátý ročník. Využívá vrstevnického učení.
Vědí vaši žáci, kdo byl Jan Amos Komenský? Pomocí pracovního listu si tohoto významného reformátora školství a „učitele národů“ můžete představit. Materiál je dostupný ve třech verzích - pro třetí, čtvrtý a pátý ročník. Využívá vrstevnického učení.