Pracovní listy do prvouky

Rozšiřující materiály:

Stupeň vzdělávání:

Předměty:

Vybrané filtry:

Smazat vše

Předměty:

Řadit podle:

Seřadit podle...

Zobrazuji 1-72 z 477

Metodické doporučení: Aprílové počasí

Inspirace na seznamovací aktivity s tématem počasí.
1. stupeň ZŠ
Přírodověda Vlastivěda
Prvouka

Metodické doporučení: Bezpečné chování na horách - pro 3. ročník ZŠ

Jak máme být vybaveni na výlet do hor v zimě? Video a metodické doporučení mohou žáky naučit, jak se zachovat v případě zranění spolužáka v horském terénu.
1. stupeň ZŠ
Přírodověda Vlastivěda
Prvouka
Výchova ke zdraví

Metodické doporučení: Jak chovat domácího mazlíčka

Cílem aktivit v metodickém listu je seznámit děti s možnostmi péče o domácí mazlíčky a také posílit jejich finanční gramotnost.
1. stupeň ZŠ
Přírodověda Vlastivěda
Prvouka

Metodické doporučení: Kým, čím? Obyvatelem Keni!

Co bychom dělali, kdybychom se probudili v kůži obyvatele Keni? Podíváme se na tuto zemi z úhlu pohledu několika obyvatel a jejich povolání.
1. stupeň ZŠ
Přírodověda Vlastivěda
Prvouka

Metodické doporučení: Méně známé velikonoční zvyky

Inspirace pro práci s tématem Velikonoce je určena pro žáky 1.–2. ročníku.
1. stupeň ZŠ
Prvouka

Metodické doporučení: Měření času v průběhu historie - pro 2. - 3. ročník ZŠ

Hlavním cílem doporučených aktivit je seznámit děti s vývojem měření času v průběhu historie. Na „obyčejném“ předmětu, jakým jsou kapesní hodinky si můžou uvědomit, jak se předměty denní potřeby proměňují.
1. stupeň ZŠ
Přírodověda Vlastivěda
Prvouka

Metodické doporučení: Měření času v průběhu historie - pro 5. ročník ZŠ

Hlavním cílem doporučených aktivit je seznámit děti s vývojem měření času v průběhu historie. Na „obyčejném“ předmětu, jakým jsou kapesní hodinky si můžou uvědomit, jak se předměty denní potřeby proměňují.
1. stupeň ZŠ
Přírodověda Vlastivěda
Prvouka

Metodické doporučení: Mexiko: Od Cortéze po rituály

Co všechno mohl prozkoumávat mořeplavec Ernando Cortéz, když připlul do Mexika? Zkusíme se po jeho vzoru také pustit do objevování této země.
1. stupeň ZŠ
Přírodověda Vlastivěda
Prvouka

Metodické doporučení: Mléčná dráha

Hlavním cílem doporučených aktivit je seznámit děti se základními pojmy souvisejícími s vesmírem a rozvinout jejich představu o vesmíru. Prostřednictvím doporučených aktivit budeme u dětí rozvíjet kooperativní učení a podpoříme rozvoj klíčových kompetencí žáků, a to i v oblasti digitální.
1. stupeň ZŠ
Přírodověda Vlastivěda
Prvouka
Výtvarná výchova

Metodické doporučení: Počasí

Inspirace pro práci s tématem počasí.
1. stupeň ZŠ
Prvouka

Metodické doporučení: Prevence úrazů na horách a na skalách - pro 3. ročník ZŠ

Metodické doporučení je součástí pracovního listu Prevence úrazů na horách a na skalách a je určené žákům 3. ročníku, kteří se chtějí dovědět zajímavosti o horách světa a naučit se, jak se zachovat v případě, kdy kamarád přecení své síly ve skalnatém terénu.
1. stupeň ZŠ
Přírodověda Vlastivěda
Prvouka

Metodické doporučení: Prevence úrazů na horách a na skalách - pro 5. ročník ZŠ

Zde najdete metodické doporučení k pracovnímu listu Prevence úrazů na horách a skalách - pro pátý ročník ZŠ. Cílem metodického doporučení je seznámit žáky s prací skalního záchranáře a rozvíjet čtenářskou gramotnost.
1. stupeň ZŠ
Přírodověda Vlastivěda
Prvouka

ČT edu nejsou pouze videa

1 249

pořadů

Každý měsíc
přibývají na ČT edu
desítky nových
materiálů
pro
vaši výuku

Probíhá načítání