Pracovní list s řešením pro učitele se žáci za pomoci fotografií seznámí se skutečnou podobou některých tělních buněk, ujasní si, co to jsou kmenové buňky a k čemu slouží.
Pracovní list s řešením pro učitele, který se zaměřuje na rozdíl mezi rostlinnou a živočišnou buňkou. Žáci si pomocí jednoduchých úkolů zopakují, že buňka je základní stavební a funkční jednotkou živých organismů, a budou schopni uvést příklady organismů, které se z buněk skládají.
Následující pracovní list s řešením pro učitele se zaměřuje na téma virové nákazy. Žáci si pomocí jednotlivých úkolů dokážou lépe představit, jak virus vypadá, na jakém principu funguje a jaké jsou hlavní vlastnosti, kterými se odlišuje od buňky.
Následující pracovní list se zaměřuje na rozdíl mezi rostlinnou a živočišnou buňkou / Наступне завдання полягає в тім, аби учні зрозуміли відмінності між рослинними і тваринними клітинами.
Pracovní list s řešením pro učitele k námětu do výuky Včela medonosná. Pracovní list obsahuje metodické komentáře a tipy do výuky pro studenty, kteří si mohou porovnat znalosti z našich videí a zapojit se v hodině do skupinové práce. Vhodné pro prezenční i online výuku.
V tomto materiálu najdete přepis videa Jarní rostliny v ukrajinském jazyce. / У цьому матеріалі ви знайдете розшифровку відео Весняні рослини українською мовою.
Pracovní list pro žáky 2. stupně ZŠ k námětu do výuky Sopky: Poruchy povrchu země. Porovnejte si znalosti z našich videí. Vhodné pro prezenční i online výuku.
Pracovní list s řešením pro učitele 2. stupně ZŠ k námětu do výuky Sopky: Poruchy povrchu země. Porovnejte si znalosti z našich videí. Vhodné pro prezenční i online výuku.
Pracovní list pro žáky 2. stupně ZŠ k námětu do výuky Sopky: Poruchy povrchu země. Porovnejte si znalosti z našich videí. Vhodné pro prezenční i online výuku.