Pracovní listy pro 1. stupeň ZŠ

Rozšiřující materiály:

Stupeň vzdělávání:

Předměty:

Vybrané filtry:

Smazat vše

Stupně:

Řadit podle:

Seřadit podle...

Zobrazuji 1-12 z 1393

Kreslená animace: výroba pohyblivého sešitu

Nakreslete animovaný příběh a vytvořte si vlastní flipbook. Materiály vznikly v produkci animační školy Animánie.
1. stupeň ZŠ
2. stupeň ZŠ
Výtvarná výchova

Kreslená animace: Jak vytvořit iluzi pohybu s rototužkou

Vyzkoušejte si iluzi pohybu tak, jak funguje v animovaném filmu. Budou vám stačit dva obrázky a jedna tužka. Materiály vznikly v produkci animační školy Animánie.
1. stupeň ZŠ
2. stupeň ZŠ
Výtvarná výchova

Tomíček

Animovaný příběh malého židovského chlapce Tomíčka se odehrává v terezínském ghettu. Ukazuje kontrast mezi drsnou realitou a vysněným světem. Pracovní list k animovanému filmu Tomíček vytvořil Yad Vashem, Mezinárodní institut pro výuku holocaustu, s jehož svolením pracovní list předkládáme.
1. stupeň ZŠ
Přírodověda Vlastivěda
Štítek Digitální kompetence

Metodický list - O Sazinkovi

Najdeme ho na obličeji Sazinka, na střechách, komínech i mracích. Připravená omalovánka má svou předlohu. Veďte žáky k tomu, aby si všímali, že není černá jako černá a že v různé hustotě linií vidíme různé stupně šedé.
1. stupeň ZŠ
Výtvarná výchova

Metodický list - Mach a Šebestová: Splněná přání s kouzelným sluchátkem

Dnešní telefony už dávno nemusí být na kabelu, takže autoři předpověděli nástup mobilů. Umělá inteligence, které řeknete přání, vám ho vyplní v podobě textu, obrázku nebo videa. V současné době klademe důraz na etiku práce s umělou inteligencí. V tomto pracovním listu veďme žáky k etičnosti jejich přání.
1. stupeň ZŠ
ČJ a literatura
Výtvarná výchova

Metodický list - O Človíčkovi

V této aktivitě budou žáci vybarvovat a doplňovat tzv. domalovánky, což jsou lehkou šedou barvou předtištěné náznaky a obrysy, které pomůžou žákům tím, že nemusejí kompozici od začátku vymýšlet sami. Úkolem žáků je kompozici konkrétně dotvořit, stanovit přesné obrysy a vybarvit.
1. stupeň ZŠ
Přírodověda Vlastivěda
Výtvarná výchova

Metodický list - O Vydrýskovi

Pojďme se inspirovat k tvorbě vlastního večerníčku, přičemž vyjdeme ze dvou podobností s Chaloupkovými večerníčky.
1. stupeň ZŠ
ČJ a literatura
Výtvarná výchova
Štítek Digitální kompetence

Pracovní list - O Sazinkovi

Najdeme ho na obličeji Sazinka, na střechách, komínech i mracích. Připravená omalovánka má svou předlohu. Veďte žáky k tomu, aby si všímali, že není černá jako černá a že v různé hustotě linií vidíme různé stupně šedé.
1. stupeň ZŠ
Výtvarná výchova

Pracovní list - Štaflík a Špagetka

Harmonikový pejsek na motivy Večerníčku Štaflík a Špagetka. Motiv postavy, která natahuje své tělo, lze nalézt v mnoha dětských pohádkách, například také u medvědů od Kolína ze snímku Pojďte pane, budeme si hrát nebo i v americkém animovaném filmu Úžasňákovi.
1. stupeň ZŠ
Výtvarná výchova

Pracovní list - O Racochejlovi

Podívejte se s žáky na legendární večerníček O skřítku Racochejlovi a následně zpracujte úkol do výtvarné výchovy podle instrukcí v pracovním listě. Žáci mají nakreslit průzor skrze kouzelný les a křoví podle výtvarníka večerníčků Zdeňka Smetany. Aktivita je určena pro žáky 1. stupně ZŠ.
1. stupeň ZŠ
Výtvarná výchova

Pracovní list - O Vydrýskovi

Pojďme se inspirovat k tvorbě vlastního večerníčku, přičemž vyjdeme ze dvou podobností s Chaloupkovými večerníčky.
1. stupeň ZŠ
ČJ a literatura
Výtvarná výchova
Štítek Digitální kompetence

Pracovní list - O človíčkovi

V této aktivitě budou žáci vybarvovat a doplňovat tzv. domalovánky, což jsou lehkou šedou barvou předtištěné náznaky a obrysy, které pomůžou žákům tím, že nemusejí kompozici od začátku vymýšlet sami. Úkolem žáků je kompozici konkrétně dotvořit, stanovit přesné obrysy a vybarvit.
1. stupeň ZŠ
Přírodověda Vlastivěda
Výtvarná výchova

ČT edu nejsou pouze videa

1 255

pořadů

Každý měsíc
přibývají na ČT edu
desítky nových
materiálů
pro
vaši výuku

Probíhá načítání