Na média má svůj názor každý. Prorazit v takovém prostředí se smysluplnou koncepcí výuky mediální výchovy není lehké, proto vám nabízíme praktické devatero, které se pokusí vám cestu ulehčit.
Na média má svůj názor každý. Prorazit v takovém prostředí se smysluplnou koncepcí výuky mediální výchovy není lehké, proto vám nabízíme praktické devatero, které se pokusí vám cestu ulehčit.
Přinášíme vám dokument, který může sloužit jako startovní bod pro zapojení AI i do vaší školy. Doporučení poslouží všem (ředitelům, učitelům, žákům i rodičům) a týkají se sedmi základních oblastí: otevřené komunikace; individualizace učení; gramotnosti v oblasti AI nebo například práv dětí.
Pracovní list je určen pro mladší žáky druhého stupně. Jeho cílem je, aby žáci rozuměli nebezpečí počítačových virů a phishingu a věděli, jak se bránit. Pomůcky nejsou potřeba. Pracovní list může posloužit jako inspirace pro hodinu informatiky.
Umělá inteligence nebo také roboti už nejsou jen postavy ze sci-fi filmů. Jsou to technologie, které nám denně usnadňují život. V pracovním listu bude vaším úkolem sestrojit si svého robota.
Pracovní list je určen pro žáky 4. a 5. tříd prvního stupně základních škol. Žáci navrhnou možnosti, které by mohly přinést úlevu planetě a částečné řešení, ať už v okamžité nebo v blízké budoucnosti.