Součástí projektu je využití i takzvaného týdeníku – obdoby deníku. Jeho zapisování vede k samostatné sebereflexi a plánování, které je velmi důležitou součástí podpory wellbeingu.
Pracovní list pro studenty střední školy, který ověří, jak dobře znáte české básníky, jejich básně a básnické tropy a figury. V tomto pracovním listu se zaměříme na metrické stopy v poezii.
Národní zemědělské muzeum ve své publikaci Příběhy ze stoletého muzea nabízí možnost mít kousek muzea doma. V této kapitole se dozvíte spoustu zajímavostí o starém dendrologickém herbáři. (www.nzm.cz)
V červenci 1918 se dostal do čela Národního výboru. 28. října 1918, v době vyhlášení samostatného Československa byl Kramář v Ženevě na setkání představitelů domácího a zahraničního odboje. Kramář byl 14. listopadu 1918 zvolen prvním ministerským předsedou ČSR.
Pracovní list je určen pro žáky 2. stupně ZŠ a žáky SŠ. Na základě videa a obrázku si sestaví vlastní elektrický obvod a zopakují si principy redoxních reakcí.
Doprovodný materiál k seriálu Ochránce slouží primárně jako opora pro zřizovatele škol a vedení škol. Tato vyhláška MŠMT přináší informace o postupu při založení nové školy (školského zařízení).
Pracovní list je vhodný pro žáky 2. stupně ZŠ, vybrané úlohy lze použít i u starších. Žáci se v něm naučí, jak a čím se od sebe kobylky a sarančata odlišují, a také na jejich další zajímavé hmyzí příbuzné.
Počátky české šlechty spadají už do 10. století. V průběhu staletí stáli její představitelé u většiny významných událostí českých dějin. Tento pracovní list se primárně zaměřuje na osudy šlechty po vzniku Československé republiky v roce 1918.