Vystřihněte a vybarvěte si holubičku podle vaší fantazie.
Виріжте і розфарбуйте голуба за своєю уявою.
Autorkou materiálu je Vendula Hegerová. Děkujeme.
Read the lyrics of the song to make sure you understood everything right. Check out the spelling and focus on possessives.
Přečtěte si slova písničky a ujistěte se, že jste všemu porozuměli správně. Podívejte se, jak se píšou slovíčka a zaměřte se na přivlastňovací zájmena.
Tento pracovní list pro žáky 1. stupně ZŠ ověří, zda byste dokázali pomoci vlaštovkám se stavěním hnízda. Dokážete postup stavění hnízda také namalovat? Pokud si něčím nebudete jistí, pusťte si video!
Cílem PL je vypracování úkolů s dopomocí vyrobených pomůcek z videí. Potřeby pro výrobu matematických pomůcek jsou obsahem videí. / Ціллю робочого листа є розвязок завдань за допомогою вироблених допоміжних засобів з відео. Потреби для вироби математичних допоміжних засобів є змістом відео.
Žáci dostanou za úkol vytvořit vlastní audiozáznam svého pečení. Hlavním cílem doporučených aktivit v MD je seznámit žáky s pracovním postupem, posílit u žáků finanční gramotnost a rozvíjet pracovní dovednosti s audiovizuálními technologiemi. Úkol je vhodný pro 4. až 5. třídu
Tento pracovní list pro žáky 1. stupně ZŠ ověří, co všechno víte o datlovi. Dokážete popsat rozdíly mezi samcem a samičkou? Pusťte si video, ať nic nepopletete!
Cílem aktivit zaměřených na emoci zklamání je, aby si žáci uvědomili své pocity, pojmenovali je a následně s nimi dokázali pracovat. Díky vzájemnému sdílení prožitků a představ zjišťují, že u každého se tato emoce projevuje jiným způsobem, přesto se žáci vzájemně nehodnotí a nesrovnávají.