Pracovní list se věnuje problematice odpadů a jak s nimi v každodenním životě zacházet. Konkrétněji se zabývá tématem vratných kelímků, dotovaných kompostérů, bioodpadu v bytě a tzv. svátkům konzumu.
Jednou ze základních technik zjišťování aktuálního stavu porozumění žáků jsou tzv. „losovátka/špachtličky“. Jak je zařadit do svých hodin? Techniku představuje následující metodický materiál. Autory textu jsou Veronika Laufková a Karel Starý. Zdroj: Hodnocení pro učení.
Aktivita se zaměřuje na sportovní stránku života Emila Zátopka. Kromě základních sportovních úspěchů se žáci rovněž seznámí i s důležitými sportovními pojmy, které s Emilem Zátopkem souvisí – například intervalový trénink a sportovní trénink.
Pokud vám dělají problémy obsah rovinného útvaru, pusťte se s námi do procvičování. V tomto pracovním listu k pořadu Nebojte se matematiky II. si procvičíte obsah rovinného útvaru a ve videu se můžete podívat, jak na to, pokud si něčím nebudete jistí.
Pracovní list pro žáky 2. stupně a střední školy. Obsahuje slepou mapu ČR, prohlubuje poznatky o biosférických rezervacích, procvičuje znalosti spojené s třeboňskými rybníky (fauna, historie).
Následující pracovní list se zaměřuje na rozdíl mezi rostlinnou a živočišnou buňkou / Наступне завдання полягає в тім, аби учні зрозуміли відмінності між рослинними і тваринними клітинами.
Tento pracovní list určený žákům 2. stupně ZŠ ověří, jak dobře znáte Rychlé šípy. Dokážete vyjmenovat všechny členy Bratrstva kočičí pracky? Pokud vám to dělá problém, pusťte si video a hned vám to půjde líp.