Tento pracovní list je určen žákům 1. stupně základní školy. Cílem pracovního listu je seznámit žáky s dýní. Naučí se, jak ze semínka vypěstovat dýni. Pracovní list je součástí námětu Podzimní tvoření z darů zahrady z vybraných kapitol Zahrada a Podzim.
Tento pracovní list je určen žákům mateřské školy. Cílem pracovního listu je seznámit žáky s listy, které na podzim opadávají ze stromů. Pracovní list je součástí námětu Povídejme si o podzimu z vybrané kapitoly Podzim.
Cílem pracovního listu je seznámit žáky s listy, které na podzim opadávají ze stromů. / Мета робочого аркуша — познайомити діточок з листям, яке опадає з дерев восени.
Tento pracovní list je určen žákům mateřské školy. Cílem pracovního listu je procvičit poznávání plodů a listů. Pracovní list je součástí námětu Povídejme si o podzimu z vybrané kapitoly Podzim.
Tento pracovní list je určen žákům 1. stupně základní školy. Cílem pracovního listu je seznámit žáky s ovocem, které se sklízí na podzim a vysvětlit jim rozdíl mezi peckovinami a jádrovinami. Pracovní list je součástí námětu Užitková zahrada z vybrané kapitoly Zahrada.
Cílem pracovního listu je seznámit žáky s ovocem, které se sklízí na podzim a vysvětlit jim rozdíl mezi peckovinami a jádrovinami. / Мета робочого аркуша — ознайомити учнів із фруктами, які збирають восени, і пояснити їм різницю між кісточковими та зернятковими плодами.
Cílem pracovního listu je, uvědomění rozdílu mezi jednotlivými tvary listů a poznání stromů. / Метою робочого листа є усвідомлення різниці між окремими формами листочків та знання дерев.
Tento pracovní list pro žáky 1. stupně ZŠ ověří, co všechno víte o jelenovi. Dokážete popsat jelena pomocí myslivecké mluvy? Pusťte si video, ať nic nepopletete!
Pranostika je krátké sdělení, které vymysleli naši předci a které se zachovalo dodnes. Týká se většinou předpovědi pro určité dny či období, zvláště ve vztahu k zemědělství a počasí. Doplňte správně do pranostik názvy měsíců: září, říjen, listopad a slovo podzim (slova můžete použít i vícekrát).
Cílem pracovního listu je seznámit děti s pohádkou K. J. Erbena a procvičovat si aktivní naslouchání. Děti v něm pracují s předvídáním děje, zápornou postavou příběhu i závěrem.