Tento pracovní list je určený pro žáky 1. stupně ZŠ. Procvičíte si, co jste se naučili o nakladačích. Dokážete popsat, co nakladač dělá a jak pracuje? Pokud ne, pusťte si video, které vám s tím pomůže!
Postavy v kresleném filmu jsou vytvořeny speciálním postupem. Tento pracovní list ti ukáže,
jak ze sebe nebo kamaráda udělat postavu jako z animovaného večerníčku.
Pracovní list je určen žákům 5. ročníků. Zamyslí se nad výhodami a nevýhodami nakupování v second handech. PL je zaměřen na rozvíjení matematické gramotnosti a budování povědomí o udržitelnosti životního prostředí prostřednictvím změny nakupovacích zvyklostí. Video je vhodné pustit až po vyplnění PL
Pád komunistického režimu v Československu odstartovala událost 17. listopadu 1989 na Národní třídě. Pomocí videa se vydáme společně do období ,,sametové revoluce“ a možná se i přímo na Národní třídě tak trochu ocitneme
Cílem pracovního listu je porovnat informace o Národním divadle z různých zdrojů. Je určen pro žáky 4. až 5. ročníků. Porovnávání informací z různých zdrojů je součástí rozvoje digitální kompetence.
Národní obrození bylo v prvních letech převážně o obrodě českého jazyka a kultury. / У перші роки національне відродження стосувалося переважно відродження чеської мови та культури.
Pracovní list určený pro žáky 1. stupně ZŠ ve kterém si procvičíte, co jste se naučili o národních přírodních rezervacích. Kde a proč vznikají jistě víte, ale umíte se v přírodní rezervaci také správně chovat?
Pracovní list určený pro žáky 1. stupně ZŠ ve kterém si procvičíte, co jste se naučili o přírodní rezervaci Praděd. Víte, kde se tato rezervace nachází? Pokud se chcete dozvědět víc nebo jen zopakovat, co už víte, pusťte si video!
Společně si více posvítíme na další evropský stát – na Belgii. Pracovní list je určen pro žáky 4. a 5. ročníků ZŠ a vede k rozvoji digitální kompetence (vyhledávání informací, posuzování ověřených zdrojů, citování zdrojů)
Pracovní list je určen pro žáky 4.–5. ročníku ZŠ. Vhodná je skupinová práce. Pro vyhledávání informací v doporučených zdrojích budou žáci potřebovat vhodné digitální zařízení se čtečkou QR kódů a s připojením na internet.
Pracovní list je určen pro žáky 4.–5. tříd. Pracovní list navazuje na video „Státy Evropy: Kypr“ a přibližuje žákům informace o kyperském státu a kultuře.