Pracovní listy pro 1. stupeň ZŠ

Rozšiřující materiály:

Stupeň vzdělávání:

Předměty:

Vybrané filtry:

Smazat vše

Stupně:

Řadit podle:

Seřadit podle...

Zobrazuji 1-828 z 1406

Pracovní list: Národní divadlo pro 1. stupeň ZŠ

Cílem pracovního listu je porovnat informace o Národním divadle z různých zdrojů. Je určen pro žáky 4. až 5. ročníků. Porovnávání informací z různých zdrojů je součástí rozvoje digitální kompetence.
1. stupeň ZŠ
2. stupeň ZŠ
Přírodověda Vlastivěda
Dějepis
ČJ a literatura

Pracovní list: Národní obrození / Робочий лист: Національне відродження

Národní obrození bylo v prvních letech převážně o obrodě českého jazyka a kultury. / У перші роки національне відродження стосувалося переважно відродження чеської мови та культури.
1. stupeň ZŠ
2. stupeň ZŠ
Přírodověda Vlastivěda
Dějepis
Prvouka
Časová náročnost:
15 minut

Pracovní list: Národní přírodní rezervace

Pracovní list určený pro žáky 1. stupně ZŠ ve kterém si procvičíte, co jste se naučili o národních přírodních rezervacích. Kde a proč vznikají jistě víte, ale umíte se v přírodní rezervaci také správně chovat?
1. stupeň ZŠ
Přírodověda Vlastivěda
Prvouka

Pracovní list: Národní přírodní rezervace Praděd

Pracovní list určený pro žáky 1. stupně ZŠ ve kterém si procvičíte, co jste se naučili o přírodní rezervaci Praděd. Víte, kde se tato rezervace nachází? Pokud se chcete dozvědět víc nebo jen zopakovat, co už víte, pusťte si video!
1. stupeň ZŠ
Přírodověda Vlastivěda
Prvouka

Pracovní list na rozvoj digitální kompetence: Belgie

Společně si více posvítíme na další evropský stát – na Belgii. Pracovní list je určen pro žáky 4. a 5. ročníků ZŠ a vede k rozvoji digitální kompetence (vyhledávání informací, posuzování ověřených zdrojů, citování zdrojů)
1. stupeň ZŠ
Přírodověda Vlastivěda
Prvouka
Štítek Digitální kompetence
Časová náročnost:
45 minut

Pracovní list na rozvoj digitální kompetence: Finsko

Pracovní list je určen pro žáky 4.–5. ročníku ZŠ. Vhodná je skupinová práce. Pro vyhledávání informací v doporučených zdrojích budou žáci potřebovat vhodné digitální zařízení se čtečkou QR kódů a s připojením na internet.
1. stupeň ZŠ
Přírodověda Vlastivěda
Prvouka
Štítek Digitální kompetence
Časová náročnost:
30 minut

Pracovní list na rozvoj digitální kompetence: Kypr

Pracovní list je určen pro žáky 4.–5. tříd. Pracovní list navazuje na video „Státy Evropy: Kypr“ a přibližuje žákům informace o kyperském státu a kultuře.
1. stupeň ZŠ
Přírodověda Vlastivěda
Prvouka
Štítek Digitální kompetence
Časová náročnost:
25 minut

Pracovní list na rozvoj digitální kompetence: Lucembursko

Cílem pracovního listu je získané základní informace o Lucembursku porovnat s informacemi o České republice. Je využita metoda kritického myšlení V-D-CH (vím, dozvěděl/a jsem se, chci vědět).
1. stupeň ZŠ
Přírodověda Vlastivěda
Prvouka
Štítek Digitální kompetence
Časová náročnost:
30 minut

Pracovní list na rozvoj digitální kompetence: Maďarsko

Pracovní list se zaměřuje na to, aby si děti zapamatovaly co nejvíce zajímavostí o Maďarsku, které mají doplňovat do textu. Je zde kladen důraz také na samostatné uvažování a vyvozování informací
1. stupeň ZŠ
Přírodověda Vlastivěda
Prvouka
Štítek Digitální kompetence
Časová náročnost:
20 minut

Pracovní list na rozvoj digitální kompetence: Malta

Pracovní list je určen pro žáky 4.–5. tříd a přibližuje informace o maltském státu a kultuře. Tento pracovní list také slouží k rozvoji digitální kompetence
1. stupeň ZŠ
Přírodověda Vlastivěda
Prvouka
Štítek Digitální kompetence
Časová náročnost:
25 minut

Pracovní list na rozvoj digitální kompetence: Nizozemsko

Pracovní list je určen pro žáky 4.–5. ročníků a pro zpracování v textovém editoru Word. Žáci zhlédnou video jako úvod k tématu, dále pracují samostatně na PC. Účelem pracovního listu je také procvičit si digitální gramotnost.
1. stupeň ZŠ
Přírodověda Vlastivěda
Prvouka
Štítek Digitální kompetence
Časová náročnost:
45 minut

Pracovní list na rozvoj digitální kompetence: Portugalsko

Pracovní list je určen pro žáky 5. ročníku a slouží k vyhledávání a záznamu informací. V úvodu je použita metoda kritického myšlení (RWCT) V-D-CH (vím, dozvěděl jsem se, chci vědět). Při hledání odpovědi na otázku, kde lze najít ověřené informace je podporován rozvoj digitální kompetence.
1. stupeň ZŠ
Přírodověda Vlastivěda
Prvouka
Štítek Digitální kompetence
Časová náročnost:
45 minut

ČT edu nejsou pouze videa

1 300

pořadů

Každý měsíc
přibývají na ČT edu
desítky nových
materiálů
pro
vaši výuku

Probíhá načítání