Podle videonávodu si vyrobíme vlastní footbag neboli „hakisak“. Hakisak může mít libovolný design, není nutné dodržet ptačí předlohu, fantazii se meze nekladou.
Jízda na kánoích nebo raftech je oblíbenou letní zábavou. Než vyrazíme na vodu, s pomocí videa a internetu si zkusíme zabalit věci, naučit se vodácké výrazy i řešit krizové situace.
Pracovní list je určen žákům 4.–5. tříd a zaměřuje se na základy digitální gramotnosti v souvislosti s ochranou proti kyberšikaně. Pokud budou žáci vyhledávat v online slovníku, budou potřebovat vhodné technologie a připojení na internet.
Cílem aktivit zaměřených na emoci překvapení je, aby si žáci uvědomili své pocity, pojmenovali je a následně s nimi dokázali pracovat. Díky vzájemnému sdílení prožitků a představ zjišťují, že u každého se tato emoce projevuje jiným způsobem, přesto se žáci vzájemně nehodnotí a nesrovnávají.
Cílem aktivit zaměřených na emoci láska je, aby si žáci uvědomili své pocity, pojmenovali je a následně s nimi dokázali pracovat. Díky vzájemnému sdílení prožitků a představ zjišťují, že u každého se tato emoce projevuje jiným způsobem, přesto se žáci vzájemně nehodnotí a nesrovnávají.