Zde najdete vzor, který může žákům sloužit jako úvodní strana jejich portfolia. Portfolio představuje základní složku významných materiálů, poskytuje žákovi efektivní možnost pro sebehodnocení a pomáhá podporovat jeho motivaci. Je tedy i důležitou součástí podpory duševní spokojenosti.
Zde najdete vzor, který může žákům sloužit jako úvodní strana jejich portfolia. Portfolio představuje základní složku významných materiálů, poskytuje žákovi efektivní možnost pro sebehodnocení a pomáhá podporovat jeho motivaci. Je tedy i důležitou součástí podpory duševní spokojenosti.
Součástí projektu je využití i takzvaného týdeníku – obdoby deníku. Jeho zapisování vede k samostatné sebereflexi a plánování, které je velmi důležitou součástí podpory wellbeingu.
Součástí projektu je využití i takzvaného týdeníku – obdoby deníku. Jeho zapisování vede k samostatné sebereflexi a plánování, které je velmi důležitou součástí podpory wellbeingu.
Co způsobí, že se nějaké video stane virálním? Co znamená „deep fake“? Na tyto otázky si po zhlédnutí videa odpovíme prostřednictvím úkolů v pracovním listu. Žáci budou potřebovat digitální technologie a přístup na internet.
Pracovní list je určen pro žáky 5. tříd a pojednává o tématu sdílení informací na sociálních sítích. Žáci budou potřebovat psací potřeby, případně přístup na internet.
Tento pracovní list navazuje na video o nebezpečí závislosti na online hrách. Prostřednictvím několika úkolů se žáci zamyslí nad příznaky závislosti na počítačových hrách a také nad klady a zápory hraní počítačových her.
Podle videonávodu si vyrobíme vlastní footbag neboli „hakisak“. Hakisak může mít libovolný design, není nutné dodržet ptačí předlohu, fantazii se meze nekladou.