Pracovní list je určen pro žáky 4.–5. tříd. Pracovní list navazuje na video „Státy Evropy: Kypr“ a přibližuje žákům informace o kyperském státu a kultuře.
Pracovní list se zaměřuje na to, aby si děti zapamatovaly co nejvíce informací o Dánsku. V druhé části je věnovaný prostor pohádkám H. Ch. Andersena, zde lze vybrat pouze některé, které děti znají nebo nechat volbu na dětech. Případně se listy dají nastříhat na samostatné části (kartičky).
Společně si více posvítíme na další evropský stát – na Rumunsko. Hravou formou budeme zpracovávat informace z videa i hledat další zdroje informací na internetu. Žáci jsou vedeni k citování použitých zdrojů (součást rozvoje digitální kompetence). Pracovní list je určen pro žáky 4. a 5. ročníků ZŠ
Tento pracovní list je určen žákům 1. stupně základní školy. Cílem pracovního listu je seznámit žáky s vodními ptáky (labuť, kachna, husa, běžec indický). Pracovní list je součástí námětu Vítaní a nevítaní obyvatelé zahrady z vybrané kapitoly Zahrada.
Pracovní list je určen pro žáky 5. Ročníků. Směřuje k rozvíjení čtenářské a matematické gramotnosti a při využití online zdrojů i ke gramotnosti digitální. / Робочий лист призначений для учнів 5 класу. Спрямований на розвиток читацької, математичної та цифрової грамотності.
Tento pracovní list je určen žákům 1. stupně základní školy. Cílem je seznámit žáky se sklizní ovoce. Pracovní list je součástí námětu Užitková zahrada z vybrané kapitoly Zahrada.
Tento pracovní list je určený žákům 1. stupně ZŠ. Ověří znalosti o dopravních prostředcích se zaměřením na tramvaje. Nejen to, jak se tramvaj vyrábí se dozvíte ve videu.
Metodické doporučení je součástí pracovního listu Prevence úrazů na horách a na skalách a je určené žákům 3. ročníku, kteří se chtějí dovědět zajímavosti o horách světa a naučit se, jak se zachovat v případě, kdy kamarád přecení své síly ve skalnatém terénu.
Hlavním cílem doporučených aktivit je seznámit děti s vývojem měření času v průběhu historie. Na „obyčejném“ předmětu, jakým jsou kapesní hodinky si můžou uvědomit, jak se předměty denní potřeby proměňují.