Pracovní listy

Rozšiřující materiály:

Stupeň vzdělávání:

Předměty:

Vybrané filtry:

Smazat vše

Řadit podle:

Seřadit podle...

Zobrazuji 1-60 z 639

Pracovní list: Počasí

Cílem pracovního listu je, aby si žáci ujasnili základní informace o počasí.
1. stupeň ZŠ
Přírodověda Vlastivěda
Prvouka

Pracovní list: Mrzne, až praští

Mráz je veliká zima. Víš, že k mrazu se váže mnoho pranostik? A mráz dokáže také kouzlit. Nevěříš? Tak si to vyzkoušej.
1. stupeň ZŠ
Přírodověda Vlastivěda
Prvouka

Pracovní list: Když padá sníh

S pracovním listem a videem se vaši žáci dozvědí, jak vzniká sněhová vločka, kdo je to Eskymák a co vše lze ve sněhu objevit.
1. stupeň ZŠ
Přírodověda Vlastivěda
Prvouka

Pracovní list: Kdo seje vítr

Někdy je to jenom vánek. Někdy se vítr zvedá před bouří. Co víme z videí o větru a co o bouřce? Jak se chovat během bouřky? Své postřehy zapište do pracovního listu.
1. stupeň ZŠ
Přírodověda Vlastivěda
Prvouka

Pracovní list: Jak se měří počasí

Cílem pracovního listu je, aby si žáci ujasnili základní informace o měření počasí.
1. stupeň ZŠ
Přírodověda Vlastivěda
Prvouka

Pracovní list: Duha

Pracovní list seznámí žáky s tím, co je to duha.
1. stupeň ZŠ
Přírodověda Vlastivěda
Prvouka

Pracovní list: Měření času v průběhu historie pro 2. - 3. ročník ZŠ

Možná jste někdy zaslechli přirovnání „Šlape jako švýcarské hodinky“, „Je přesný jako švýcarské hodinky“ a podobně. Jak to bylo s hodinkami v minulosti a jaké hodiny používáme k měření času dnes, to se můžete dozvědět z videa a pracovního listu.
1. stupeň ZŠ
Přírodověda Vlastivěda
Prvouka

Metodické doporučení: Měření času v průběhu historie - pro 2. - 3. ročník ZŠ

Hlavním cílem doporučených aktivit je seznámit děti s vývojem měření času v průběhu historie. Na „obyčejném“ předmětu, jakým jsou kapesní hodinky si můžou uvědomit, jak se předměty denní potřeby proměňují.
1. stupeň ZŠ
Přírodověda Vlastivěda
Prvouka

Pracovní list: Měření času v průběhu historie - pro 5. ročník ZŠ

Možná jste někdy zaslechli přirovnání „Šlape jako švýcarské hodinky“, „Je přesný jako švýcarské hodinky“ a podobně. Jak to bylo s hodinkami v minulosti a jaké hodiny používáme k měření času dnes, to se můžete dozvědět z videa a pracovního listu.
1. stupeň ZŠ
Přírodověda Vlastivěda
Prvouka

Metodické doporučení: Měření času v průběhu historie - pro 5. ročník ZŠ

Hlavním cílem doporučených aktivit je seznámit děti s vývojem měření času v průběhu historie. Na „obyčejném“ předmětu, jakým jsou kapesní hodinky si můžou uvědomit, jak se předměty denní potřeby proměňují.
1. stupeň ZŠ
Přírodověda Vlastivěda
Prvouka

Pracovní list: Řemeslo s dlouhou tradicí - Práce se dřevem

Pracovní list je určen pro žáky 3.–5. tříd a zabývá se tématem dřevozpracujících řemesel. Žáci k vypracování pracovního listu potřebují psací potřeby.
1. stupeň ZŠ
Přírodověda Vlastivěda
Prvouka

Pracovní list: Tržiště řemesel

Přes tematiku tržiště se žáci dostanou ke třem staročeským řemeslům. Budou pracovat samostatně i sdílet informace ve skupině.
1. stupeň ZŠ
Přírodověda Vlastivěda
Prvouka

ČT edu nejsou pouze videa

1 258

pořadů

Každý měsíc
přibývají na ČT edu
desítky nových
materiálů
pro
vaši výuku

Probíhá načítání