Pracovní listy do přírodovědy a vlastivědy

Rozšiřující materiály:

Stupeň vzdělávání:

Předměty:

Vybrané filtry:

Smazat vše

Řadit podle:

Seřadit podle...

Zobrazuji 1-216 z 639

Pracovní list na rozvoj digitální kompetence: Španělsko

Cílem pracovního listu je získané základní informace o Španělsku porovnat s informacemi o jiném evropském státu v tomto případě o Slovenské republice. Je využita metoda kritického myšlení V-D-CH (vím, dozvěděl/a jsem se, chci vědět).
1. stupeň ZŠ
Přírodověda Vlastivěda
Prvouka
Štítek Digitální kompetence
Časová náročnost:
30 minut

Pracovní list na rozvoj digitální kompetence: Švédsko

V tomto pracovním listě si děti ověří poznatky, které získaly zhlédnutím videa o Švédsku. Je vhodné využít tabletů, smartphonů či počítačů s připojením na internet k vyhledávání dalších informací. Pracovní list je vhodný pro 4.–5. třídu.
1. stupeň ZŠ
Přírodověda Vlastivěda
Prvouka
Štítek Digitální kompetence
Časová náročnost:
90 minut

Pracovní list: Delegátem cestovní kanceláře v Rumunsku

Společně si více posvítíme na další evropský stát – na Rumunsko. Hravou formou budeme zpracovávat informace z videa i hledat další zdroje informací na internetu. Žáci jsou vedeni k citování použitých zdrojů (součást rozvoje digitální kompetence). Pracovní list je určen pro žáky 4. a 5. ročníků ZŠ
1. stupeň ZŠ
Přírodověda Vlastivěda
Prvouka
Štítek Digitální kompetence
Časová náročnost:
45 minut

Pracovní list: Dánsko

Pracovní list se zaměřuje na to, aby si děti zapamatovaly co nejvíce informací o Dánsku. V druhé části je věnovaný prostor pohádkám H. Ch. Andersena, zde lze vybrat pouze některé, které děti znají nebo nechat volbu na dětech. Případně se listy dají nastříhat na samostatné části (kartičky).
1. stupeň ZŠ
Přírodověda Vlastivěda
Prvouka
Časová náročnost:
30 minut

Metodický list na rozvoj digitální kompetence: Nizozemsko

Zde najdete metodický list na rozvoj digitální kompetence. Žáci budou k plnění úkolů potřebovat počítač
1. stupeň ZŠ
Přírodověda Vlastivěda
Prvouka

Pracovní list: O politice / Про політику

Pracovní list se věnuje tématu politiky. Je určen pro žáky 4. a 5. ročníků. / Робочий лист присвячений темі політики. Призначений для учнів 4-х та 5-х класів початкової школи.
1. stupeň ZŠ
Přírodověda Vlastivěda
Prvouka
Časová náročnost:
90 minut

Pracovní list: Šťastný nový rok! / Щасливого Нового року!

Jak se slavil Silvestr dříve? Která jídla jíme na Nový rok? A po kom se jmenuje poslední den v roce? / Як раніше зустрічали Сильвестр (Новий рік)? Які продукти ми їмо на Новий рік? А на честь кого названо останній день року?
1. stupeň ZŠ
Přírodověda Vlastivěda
Prvouka
Časová náročnost:
30 minut

Pracovní list: Tradice Tříkrálové sbírky / Традиція благодійного збору на свято Трьох королів

Cílem pracovního listu je poskytnout informace o Tříkrálové sbírce. / Мета робочого листа – надати інформацію про благодійний збір на свято Трьох королів.
1. stupeň ZŠ
Přírodověda Vlastivěda
Prvouka
Časová náročnost:
15 minut

Pracovní list: Den obnovy samostatného Českého státu / День відновлення незалежної Чеської держави

Pracovní list je určen pro žáky 5. ročníku. Žáci mají příležitost, aby si uvědomili významnost 1. ledna jako státního svátku. / Робочий лист призначений для учнів 5-х класів. Учні мають можливість усвідомити важливість 1 січня як національного свята.
1. stupeň ZŠ
Přírodověda Vlastivěda
Prvouka
Štítek Digitální kompetence
Časová náročnost:
40 minut

Pracovní list: Prezident

Cílem pracovního listu je charakterizování funkce prezidenta v České republice. Je určen pro žáky 4. a 5. ročníků ZŠ.
1. stupeň ZŠ
Přírodověda Vlastivěda
Prvouka
Časová náročnost:
20 minut

Pracovní list: Volby

Pracovní list je určen pro žáky 5. ročníků. V modelovém příkladu voleb ve třídě čtou informace ze sloupcového grafu, doplňují neúplnou informaci, pracují s pojmem „nadpoloviční většina“. Zadání podporují rozvoj čtenářské a matematické gramotnosti.
1. stupeň ZŠ
Přírodověda Vlastivěda
Prvouka
Matematika
Štítek Digitální kompetence
Časová náročnost:
30 minut

Pracovní list: Prezidentské volby

Cílem PL je uvědomění si důležitosti události volby prezidenta České republiky. Díky úkolům žáci získávají povědomí nejen o volbě prezidenta, ale i o jeho pravomocích a úkolech. Žáci při vypracovávání úkolů využívají digitálních technologií, ověřují a vyhledávají informace.
1. stupeň ZŠ
Přírodověda Vlastivěda
Prvouka
Štítek Digitální kompetence
Časová náročnost:
45 minut

ČT edu nejsou pouze videa

1 245

pořadů

Každý měsíc
přibývají na ČT edu
desítky nových
materiálů
pro
vaši výuku

Probíhá načítání