V pracovním listu „Kouzelná čísla“ jsme viděli, že kouzlit s čísly není zase tak obtížné. Samozřejmě, že existují i triky
opírající se o složitější úvahy. Můžete se znovu podívat na video a potom vyřešit příklady uvedené
v pracovním listu.
V tomto pracovním listu si žáci procvičí řešení slovních úloh a na videu budou moci vidět, jak na to, pokud si nejsou něčím jisti.
У цьому робочому листі учні будуть тренуватися розв’язувати текстові задачі, а у відео зможуть побачити, як це зробити, якщо вони в чомусь не впевнені.
Zkuste si vypočítat úlohu, kterou ve videu řeší naši maturanti. Pokud si nebudete jistí, jak postupovat, nebo uděláte chybu, pusťte si video znovu a vše si zkontrolujte a opravte.
Cílem kapitoly je seznámení se s jehlanem jako tělesem a jeho základními vlastnostmi. Žák si osvojí postup pro sestrojení sítě tělesa, vypočítá objem a povrch jehlanu. Pracovní list slouží žákům 9. ročníku k domácímu procvičování.
Tento pracovní list je určen žákům 1. stupně základní školy. Cílem je seznámit žáky s pojmem permakulturní zahrada a procvičit u toho také matematiku. Pracovní list je součástí námětu Víte, co je zahrada z vybrané kapitoly Zahrada.
Snad nikdy v historii neměla matematika a matematici tak zásadní vliv na další vývoj lidské
civilizace, jako během 2. světové války. Zkuste získat lepší představu o tom, jak obtížné bylo luštit šifry vytvořené
Enigmou z pracovního listu.
Zkuste si vypočítat úlohu, kterou ve videu řeší naši maturanti. Pokud si nebudete jistí, jak postupovat, nebo uděláte chybu, pusťte si video znovu a vše si zkontrolujte a opravte.
Cílem kapitoly je seznámení se s krychlí jako tělesem a jejími základními vlastnostmi. Žák si osvojí postup pro sestrojení obrazu a sítě tělesa, vypočítá objem a povrch krychle.
Cílem PL je vypracování úkolů s dopomocí vyrobených pomůcek z videí. Potřeby pro výrobu matematických pomůcek jsou obsahem videí. / Ціллю робочого листа є розвязок завдань за допомогою вироблених допоміжних засобів з відео. Потреби для вироби математичних допоміжних засобів є змістом відео.