Pracovní listy do informatiky

Rozšiřující materiály:

Stupeň vzdělávání:

Předměty:

Vybrané filtry:

Smazat vše

Předměty:

Řadit podle:

Seřadit podle...

Zobrazuji 1-72 z 72

Datová Lhota: Co je to počítačový program

Cílem lekce je vysvětlit dětem, co je to počítačový program, aby nahlédly, jak počítače pracují, a že můžeme počítače pomocí programů ovládat.
1. stupeň ZŠ
Informatika
Časová náročnost:
80 minut

Datová Lhota: Komunikace po internetu

Cílem lekce je naučit děti, jak funguje tok informací na internetu a kam všude se mohou informace dostat. Děti se naučí na jednoduchém schématu internetu zakreslit tok informací.
1. stupeň ZŠ
2. stupeň ZŠ
Informatika

Datová Lhota: Soukromí v digitálním světě

Tato lekce seznámí žáky s tím, co je digitální stopa.
1. stupeň ZŠ
2. stupeň ZŠ
Informatika
Časová náročnost:
40 minut

Datová Lhota: Úvodní informace pro učitele

Tento list je určen učitelům informatiky z 1. stupně základní školy k doprovodnému pořady Datová Lhota.
1. stupeň ZŠ
2. stupeň ZŠ
Informatika

Datová Lhota: Kam se schovají data

Tento pracovní list je určen žákům 1. stupně základní školy. Cílem pracovního listu je ověřit znalosti z videí Mazání dat z počítače a Svět v počítači.
1. stupeň ZŠ
Informatika
Časová náročnost:
40 minut

Datová Lhota: Já a počítačový svět

Tento pracovní list je určen žákům 1. stupně základní školy. Cílem pracovního listu je ověřit znalosti z videa Mazání počítačových dat.
1. stupeň ZŠ
Informatika
Časová náročnost:
40 minut

Datová Lhota: Počítačové viry

Tento pracovní list je určen žákům 1. stupně základní školy. Cílem pracovního listu je ověřit znalosti z videí Počítačové viry a antiviry a Počítačové viry:co umí a jak škodí.
1. stupeň ZŠ
Informatika
Časová náročnost:
40 minut

Datová Lhota: Dodatečné aktivity

Tento pracovní list je určen žákům 1. stupně základní školy. Cílem pracovního listu je ověřit znalosti z videa Svět v počítači.
1. stupeň ZŠ
Informatika
Časová náročnost:
15 minut

Datová Lhota: Aplikace a jejich přístupy k informacím

Tato lekce seznámí žáky s tím, k jaký informacím ve smartphonu mají přístup různé aplikace a jaké tím vzniká riziko.
2. stupeň ZŠ
Informatika
Časová náročnost:
40 minut

Datová Lhota: K čemu je mi cloud?

Tato lekce seznámí žáky s tím, co jsou cloudová úložiště.
1. stupeň ZŠ
2. stupeň ZŠ
Informatika
Časová náročnost:
40 minut

Datová Lhota: Kdo tady hackuje

Tato lekce seznámí žáky s tím, jak se mohou hackeři dostat do našich zařízení. Zopakují si, co je to Wi-Fi router, IP adresa, hackování a kdo je to etický hacker.
2. stupeň ZŠ
Informatika
Časová náročnost:
40 minut

Datová Lhota: Aplikace a vliv na rychlost počítače

Tato lekce seznámí žáky s tím, jaký mají aplikace vliv na výkon zařízení. Zopakují si, co je to procesor, proč je důležité restartovat počítač či co je to operační paměť.
1. stupeň ZŠ
2. stupeň ZŠ
Informatika

Datová Lhota: Popis druhé série

Pokud vás zajímá, co se děje v jednotlivých dílech druhé série Datové Lhoty z technického hlediska, dozvíte se to v tomto textu. Doporučujeme číst zároveň se sledováním příslušných dílů. Uvádíme i pár didaktických tipů.
1. stupeň ZŠ
Informatika

MD: Peče celá země - Odkud se berou suroviny?

Metodické doporučení je zaměřeno na získávání informací a následnou práci s nimi. Je určeno pro žáky 4. až 5. ročníků. Práce s informacemi, jejich ověřování, zpracování a uvádění zdrojů směřuje k rozvíjení digitální kompetence.
1. stupeň ZŠ
Přírodověda Vlastivěda
Informatika
Člověk a svět práce
Výchova ke zdraví
Výtvarná výchova

MD: Peče celá země - Můj pořad o pečení

Žáci dostanou za úkol vytvořit vlastní audiozáznam svého pečení. Hlavním cílem doporučených aktivit v MD je seznámit žáky s pracovním postupem, posílit u žáků finanční gramotnost a rozvíjet pracovní dovednosti s audiovizuálními technologiemi. Úkol je vhodný pro 4. až 5. třídu
1. stupeň ZŠ
Přírodověda Vlastivěda
Informatika
Člověk a svět práce
Praktické činnosti

Metodika k interaktivní povídce na téma digitální stopa na internetu

Zde najdete metodickou lekci k povídce No more drama od autora Vratislava Maňáka. Povídka je součástí knihy Kapuce od mikiny, ve které čeští spisovatelé líčí nesnadné životní situace, do nichž se dostávají náctiletí. Povídka vznikla v rámci projektu Celé Česko čte dětem.
2. stupeň ZŠ
Střední škola
Člověk a společnost
Informatika

Interaktivní povídka pro žáky na téma digitální stopa na internetu

Povídka No more drama od Vratislava Maňáka je součástí knihy povídek Kapuce od mikiny, v níž čeští spisovatelé líčí nesnadné životní situace a témata, do nichž se dostávají náctiletí. Sbírka povídek vznikla v rámci projektu Celé Česko čte dětem a je doplněná o metodické lekce.
2. stupeň ZŠ
Střední škola
Člověk a společnost
Informatika

Interaktivní povídka pro žáky na téma internet a kyberšikana

Povídka Pogo andělů na špičce jehly od autora Petra Stančíka je součástí knihy povídek Kapuce od mikiny, v níž čeští spisovatelé líčí nesnadné životní situace a témata, do nichž se dostávají náctiletí. Celá sbírka povídek vznikla v rámci projektu Celé Česko čte dětem a je doplněná o metodické lekce.
2. stupeň ZŠ
Střední škola
Člověk a společnost
Informatika

Metodika k interaktivní povídce na téma internet a kyberšikana

Zde najdete metodickou lekci k povídce Pogo andělů na špičce jehly od autora Petra Stančíka. Povídka je součástí knihy Kapuce od mikiny, ve které čeští spisovatelé líčí nesnadné životní situace, do nichž se dostávají náctiletí. Povídka vznikla v rámci projektu Celé Česko čte dětem.
2. stupeň ZŠ
Střední škola
Člověk a společnost
Informatika

Řešení k pracovnímu listu: Technologie 3D tisku

Řešení pracovního listu Technologie 3D tisku.
2. stupeň ZŠ
Střední škola
Informatika

Pracovní list: Technologie 3D tisku

V tomto pracovním listu zjistíš, jak 3D tisk funguje, a seznámíš se s používanými materiály. Zjistíš také, že 3D pero je český vynález.
2. stupeň ZŠ
Střední škola
Informatika

Aktivita k rozvoji čtenářské a digitální kompetence: Sugar Cookies

Žák porozumí textu v kontextu zhlédnutého videa, vyvozuje význam slov, která jsou podstatná k pochopení textu. Podle návodu vytvoří podobné video (návod/recept) a prezentuje je. www.gramotnosti.pro/epublikace // autoři: PPUC-ČG-OVU-tým
1. stupeň ZŠ
Anglický jazyk
Informatika
Štítek Digitální kompetence

Pracovní list: Nakazím se virálem?

Co způsobí, že se nějaké video stane virálním? Co znamená „deep fake“? Na tyto otázky si po zhlédnutí videa odpovíme prostřednictvím úkolů v pracovním listu. Žáci budou potřebovat digitální technologie a přístup na internet.
1. stupeň ZŠ
Přírodověda Vlastivěda
Informatika
Výchova ke zdraví

Pracovní list: Přátelé na sociálních sítích

Pracovní list je určen pro žáky 5. tříd a pojednává o tématu sdílení informací na sociálních sítích. Žáci budou potřebovat psací potřeby, případně přístup na internet.
1. stupeň ZŠ
Přírodověda Vlastivěda
Informatika
Výchova ke zdraví

Pracovní list: Nebezpečí online her

Tento pracovní list navazuje na video o nebezpečí závislosti na online hrách. Prostřednictvím několika úkolů se žáci zamyslí nad příznaky závislosti na počítačových hrách a také nad klady a zápory hraní počítačových her.
1. stupeň ZŠ
Přírodověda Vlastivěda
Informatika
Výchova ke zdraví

Pracovní list: Rozdíl mezi šikanou a kyberšikanou

Cílem pracovního listu je ujasnit si informace o šikaně a kyberšikaně.
1. stupeň ZŠ
Přírodověda Vlastivěda
Informatika
Výchova ke zdraví

Pracovní list: Kyberšikana

Pracovní list je určen žákům 4.–5. tříd a zaměřuje se na základy digitální gramotnosti v souvislosti s ochranou proti kyberšikaně. Pokud budou žáci vyhledávat v online slovníku, budou potřebovat vhodné technologie a připojení na internet.
1. stupeň ZŠ
Informatika
Výchova ke zdraví

Pracovní list: Nebezpečná komunikace na mobilu a internetu

Cílem pracovního listu je zopakovat si, jak se správně zachovat při kyberšikaně.
1. stupeň ZŠ
Informatika
Výchova ke zdraví

Pracovní list: Digitální stopa

Pracovní list cílí na to, aby si žáci uvědomili, že jejich online hry jsou zdarma jen díky tomu, že obsahují cílenou reklamu. Dosáhnout takto zacílené reklamy je možné proto, že každý na internetu zanecháváme online stopu. Žáci mají také možnost si uvědomit, jaké stopy nevědomky zanechávají oni.
1. stupeň ZŠ
Informatika

Pracovní list: Šikana na internetu

Je možné dostat facku přes internet? V pravém slova smyslu asi ne, ale přesto nám někdo může přes internet vyhrožovat, vydírat nás nebo nám jinak ubližovat.
1. stupeň ZŠ
Informatika

Pracovní list: Natoč dokument o nebezpečí na internetu

Během vyplňování toho pracovního listu se žáci stanou filmovým režisérem, který má za úkol natočit dokumentární film o internetových šmejdech – tedy o nebezpečí, které na nás číhá na internetu.
1. stupeň ZŠ
Informatika

Řešení k pracovnímu listu: Historie počítačů

Řešení pracovního listu Historie počítačů.
Střední škola
Informatika

Pracovní list: Historie počítačů

Co se ti vybaví, když se řeknou roky 1981, 1990 a 2004? Přestavují uvedení prvního osobního počítače typu IBM na trh, publikování první webové stránky a spuštění sociální sítě Facebook. V tomto pracovním listu se s počátky těchto technologií seznámíš podrobněji.
Střední škola
Informatika
Časová náročnost:
30 minut

Metodický list: Kuřátko Čiky a jeho přátelé

Výukový materiál pro učitele MŠ a 1. stupně ZŠ, který prostřednictvím příběhu kuřátka přibližuje dětem a žákům téma on-line bezpečnosti.
Předškolní
1. stupeň ZŠ
Roční období a svátky
Informatika
Štítek Digitální kompetence

Pracovní list s řešením: Informační válka

Řešení k pracovnímu listu Informační válka.
2. stupeň ZŠ
Střední škola
Informatika

Pracovní list: Informační válka

Pracovní list je určen pro žáky 8.-9. třídy ZŠ nebo studenty SŠ. Pomůcky nejsou potřeba. Cíl pracovního listu: Vzdělat žáky o existenci a metodách informační války jako nenásilného a rafinovaného způsobu „boje“, kterým organizace, státy a mocnosti prosazují svoje zájmy mezi ostatními.
2. stupeň ZŠ
Střední škola
Informatika
Časová náročnost:
45 minut

Metodický list: Pohyblivé obrázky

V tomto metodickém listu najdete inspiraci pro práci s kolekcí na téma Pohyblivé obrázky. Pro tvorbu animace je vhodná skupinová práce.
1. stupeň ZŠ
Informatika
Výtvarná výchova
Praktické činnosti

Aktivita k rozvoji čtenářské, digitální a matematické kompetence: Ozdobný zápich

Žák vyrobí zápich z drátku podle instrukcí a prostřednictvím vlastní činnosti si ověří správnost popisu pracovního postupu. Napíše vlastní popis pracovního postupu. www.gramotnosti.pro/epublikace // autoři: PPUC-ČG-OVU-tým
1. stupeň ZŠ
Informatika
Matematika
Člověk a svět práce
Štítek Digitální kompetence

Aktivita k rozvoji digitální a matematické kompetence: Cesta domů

Žák přečte algoritmus zapsaný pomocí symbolů, nalezne v algoritmu chybu (analýza problému) a opraví ji podle souvislosti. V obtížnější variantě žák sestaví a zapíše algoritmus. www.gramotnosti.pro/epublikace // autoři: PPUC-ČG-OVU-tým
1. stupeň ZŠ
Přírodověda Vlastivěda
Informatika
Matematika
Štítek Digitální kompetence

Aktivita k rozvoji čtenářské, digitální a matematické kompetence: Poznej nebo zakóduj přísloví

Žák si osvojí jeden ze způsobů kódování a dekódování informace – kódování obrázkem. www.gramotnosti.pro/epublikace // autoři: PPUC-ČG-OVU-tým
1. stupeň ZŠ
ČJ a literatura
Informatika
Matematika
Štítek Digitální kompetence

Aktivita k rozvoji čtenářské, digitální a matematické kompetence: Poznej a zakóduj pohádku

Žák si osvojí jeden ze způsobů kódování a dekódování informace – kódování obrázkem. www.gramotnosti.pro/epublikace // autoři: PPUC-ČG-OVU-tým
1. stupeň ZŠ
ČJ a literatura
Informatika
Matematika
Štítek Digitální kompetence

Aktivita k rozvoji digitální kompetence: Zuby na draka

Žák ve spolupráci s ostatními popíše rizika nevhodného postupu při vyhledávání informací online; navrhne způsob, jak tato rizika omezit, a s využitím informací získaných z vybraných zdrojů formuluje pravidla správné péče o chrup. www.gramotnosti.pro/epublikace // autoři: PPUC-ČG-OVU-tým
1. stupeň ZŠ
Přírodověda Vlastivěda
Prvouka
Informatika
Výchova ke zdraví
Štítek Digitální kompetence

Aktivita pro rozvoj digitální kompetence: Kočkopes

Žák na základě předchozí zkušenosti práce s textem popíše postavu zvířete, při vlastní tvorbě obrázku a psaní textu využije doporučené aplikace. www.gramotnosti.pro/epublikace // autoři: PPUC-ČG-OVU-tým
1. stupeň ZŠ
Informatika
Štítek Digitální kompetence

Aktivita k rozvoji digitální kompetence: Zmrzliny

Žák roztřídí data (obrázky) podle daných kritérií, navrhne vlastní tabulku. www.gramotnosti.pro/epublikace // autoři: PPUC-ČG-OVU-tým
1. stupeň ZŠ
Informatika
Štítek Digitální kompetence

Aktivita k rozvoji digitální kompetence: Rozcestník

Žák identifikuje matematický problém, který vyplývá z uvedené situace, a zvolí si způsob, jak jej bude řešit. Dohledá potřebné informace v doporučených zdrojích. www.gramotnosti.pro/epublikace // autoři: PPUC-ČG-OVU-tým
1. stupeň ZŠ
Informatika
Matematika
Štítek Digitální kompetence

Aktivita k rozvoji digitální kompetence: Jak se chovat při bouřce

Žák formuluje zásady bezpečného chování při bouřce. Žák zpracuje leták v digitální podobě formou „storytellingu“. www.gramotnosti.pro/epublikace // autoři: PPUC-ČG-OVU-tým
1. stupeň ZŠ
Přírodověda Vlastivěda
Prvouka
Informatika
Štítek Digitální kompetence

Aktivita k rozvoji digitální kompetence: Plánujeme výlet – tvoříme pozvánku

Žák připraví a naplánuje jednodenní výlet do okolí. Žák si prakticky vyzkouší tvorbu pozvánky na výlet s využitím digitálních technologií. www.gramotnosti.pro/epublikace // autoři: PPUC-ČG-OVU-tým
1. stupeň ZŠ
Přírodověda Vlastivěda
Prvouka
Informatika
Štítek Digitální kompetence

Aktivita k rozvoji čtenářské a digitální kompetence: Sestavujeme rodokmen / Cтворюємо родинне дерево

Zde najdete překlad v ukrajinštině k materiálu: Aktivita k rozvoji čtenářské a digitální gramotnosti: Sestavujeme rodokmen
Předškolní
1. stupeň ZŠ
Přírodověda Vlastivěda
Prvouka
ČJ a literatura
Informatika
Čeština jako druhý jazyk

Aktivita pro rozvoj digitální kompetence: Tři králové

Pracovní list je určen pro žáky 5. ročníků. Je zaměřen na podporu rozvoje matematické gramotnosti (čtení informací z různých typů záznamů) a digitální kompetence. Porovnáváním informací z různých zdrojů se žáci učí ověřovat jejich pravdivost a zamýšlet se nad jejich důvěryhodností.
1. stupeň ZŠ
Prvouka
Informatika
Matematika
Štítek Digitální kompetence
Časová náročnost:
45 minut

Aktivita k rozvoji digitální kompetence: Londýn

Žák si osvojí základní informace o Londýnu, s využitím internetu přiřadí k fotografiím názvy staveb a míst, ověří správnost dat a samostatně vyhledá zajímavou informaci. www.gramotnosti.pro/epublikace // autoři: PPUC-ČG-OVU-tým
1. stupeň ZŠ
Přírodověda Vlastivěda
Informatika
Štítek Digitální kompetence

Aktivita k rozvoji digitální kompetence: Pracujeme s daty

Žák zpracuje zobrazení dat za pomoci digitálních technologií. www.gramotnosti.pro/epublikace // autoři: PPUC-ČG-OVU-tým
1. stupeň ZŠ
Informatika
Matematika
Štítek Digitální kompetence

Aktivita k rozvoji digitální kompetence: Ikony

Žák porozumí významu vybraných ikon.
1. stupeň ZŠ
Informatika
Štítek Digitální kompetence

Aktivita k rozvoji digitální kompetence: Přihláška do kroužku

Žák se seznámí s podobou jednoduchého formuláře, naučí se vyplnit údaje do formuláře, uvědomí si, že si má chránit své osobní údaje. www.gramotnosti.pro/epublikace // autoři: PPUC-ČG-OVU-tým
1. stupeň ZŠ
Přírodověda Vlastivěda
Prvouka
ČJ a literatura
Informatika
Štítek Digitální kompetence

Aktivita k rozvoji digitální kompetence: Fruit and vegetable salad

Žák si osvojí novou slovní zásobu (ovoce a zelenina), upevní si dříve osvojenou slovní zásobu (čísla, barvy) a gramatické struktury (-s u množného čísla). Seznámí se s použitím slovesa like a procvičí si frázi there is / are. www.gramotnosti.pro/epublikace // autoři: PPUC-ČG-OVU-tým
1. stupeň ZŠ
Anglický jazyk
Informatika
Štítek Digitální kompetence

Aktivita k rozvoji digitální kompetence: 17. listopad

Žák objasní historické důvody pro zařazení státních svátků a významných dnů, vyhledá požadované informace také prostřednictvím digitálních technologií a ověří jejich relevantnost pomocí jiných zdrojů. www.gramotnosti.pro/epublikace // autoři: PPUC-ČG-OVU-tým
1. stupeň ZŠ
Přírodověda Vlastivěda
Prvouka
Informatika
Štítek Digitální kompetence

Aktivita k rozvoji čtenářské a digitální kompetence: Sestavujeme rodokmen

Žák rozliší příbuzenské a mezigenerační vztahy a sestaví správně rodokmen. www.gramotnosti.pro/epublikace // autoři: PPUC-ČG-OVU-tým
1. stupeň ZŠ
Přírodověda Vlastivěda
Prvouka
ČJ a literatura
Informatika
Štítek Digitální kompetence

Pracovní list s řešením: Kyberbezpečnost

Řešení k pracovnímu listu Kyberbezpečnost.
2. stupeň ZŠ
Střední škola
Informatika

Pracovní list: Kyberbezpečnost

Pracovní list je určen pro mladší žáky druhého stupně. Jeho cílem je, aby žáci rozuměli nebezpečí počítačových virů a phishingu a věděli, jak se bránit. Pomůcky nejsou potřeba. Pracovní list může posloužit jako inspirace pro hodinu informatiky.
2. stupeň ZŠ
Střední škola
Informatika
Časová náročnost:
30 minut

Řešení k pracovnímu listu: Umělá inteligence

Řešení k pracovnímu Umělá inteligence.
2. stupeň ZŠ
Střední škola
Informatika

Pracovní list: Umělá inteligence

Algoritmy umělé inteligence už dnes vládnou světu a ovládají společnost. Umí se samy zlepšovat, ale ještě neumí vytvořit nový, zatím jim chybí samostatná kreativita.
2. stupeň ZŠ
Střední škola
Informatika
Časová náročnost:
40 minut

Pracovní list: Umělá inteligence

Umělá inteligence nebo také roboti už nejsou jen postavy ze sci-fi filmů. Jsou to technologie, které nám denně usnadňují život. V pracovním listu bude vaším úkolem sestrojit si svého robota.
1. stupeň ZŠ
Informatika
Časová náročnost:
45 minut

Pracovní list: Mise Špuntix robot / Місія Шпунтікс робот

Cílem pracovního listu je poskytnout žákům základní informace o robotech. Мета робочого аркуша — дати учням базову інформацію про роботів.
1. stupeň ZŠ
Informatika
Štítek V ukrajinštině
Časová náročnost:
30 minut

Pracovní list: K čemu slouží drony

Technologie jsou a budou součástí našich životů. Pracovní list a videa umožní žákům, aby se seznámili s historií dronů, jejich používáním v současnosti a zamysleli se nad jejich možným využitím v budoucnosti.
1. stupeň ZŠ
Informatika
Časová náročnost:
45 minut

Pracovní list: 3D tisk

Pracovní list doplňuje video o 3D tisku. Obsahuje několik tvořivých úkolů. Jeden z úkolů je návodem na tvorbu 3D obrázků. Pracovní list je určen žákům 3.–5. tříd. Potřebnými pomůckami je pravítko a tužka.
1. stupeň ZŠ
Prvouka
Informatika
Časová náročnost:
45 minut

Pracovní list: Rozšířená a virtuální realita

PL je určen starším žákům prvního stupně. Může být inspirací pro hodiny informatiky. Cílem je přiblížit žákům virtuální a rozšířenou realitu.
1. stupeň ZŠ
Informatika
Časová náročnost:
30 minut

Pracovní list: Robot

Cílem pracovního listu je poskytnout žákům základní informace o robotech.
1. stupeň ZŠ
Informatika
Časová náročnost:
20 minut

Pracovní list: Mise Špuntix o robotech

Cílem pracovního listu je poskytnout žákům základní informace o robotech.
1. stupeň ZŠ
Informatika
Časová náročnost:
20 minut

Pracovní list: Úvod do robotiky

Co si vybavíš, když se řekne robot? Možná váš domácí vysavač, kuchyňského robota nebo třeba výrobní linka automobilů. V tomto pracovním listu se s různými druhy robotů blíže seznámíš, uvidíš kolaborativního robota a poznáš funkci některých čidel, pomocí nichž se robot orientuje v prostoru.
2. stupeň ZŠ
Střední škola
Informatika
Časová náročnost:
30 minut

Pracovní list: Úvod do robotiky, Řešení

Řešení k pracovnímu listu Úvod do robotiky. Vhodné pro 2. stupeň ZŠ a SŠ. Časová náročnost pracovního listu cca 30 minut (délka všech tří videí cca 10 min.). Při využití vlastních robotů v úlohách 3 a 4 je vhodné pracovnímu listu věnovat celou vyučovací hodinu.
2. stupeň ZŠ
Střední škola
Informatika
Časová náročnost:
30 minut

Pracovní list: Objemy a povrchy těles II

Pokud vám dělají problémy objemy a povrchy těles, pusťte se s námi do procvičování. V tomto pracovním listu k pořadu Nebojte se matematiky II. si procvičíte počítání objemů a povrchů těles a ve videu se můžete podívat, jak na to, pokud si něčím nebudete jistí.
2. stupeň ZŠ
Informatika
Časová náročnost:
30 minut

Písnička: Psací stroj

Naučte se s námi písničku a zazpívejte si ji nebo zahrajte na nějaký hudbení nástroj.
1. stupeň ZŠ
Informatika
Výtvarná výchova

Písnička: Větrák

Naučte se s námi písničku a zazpívejte si ji nebo zahrajte na nějaký hudbení nástroj.
1. stupeň ZŠ
Informatika
Výtvarná výchova

ČT edu nejsou pouze videa

1 137

pořadů

Každý měsíc
přibývají na ČT edu
desítky nových
materiálů
pro
vaši výuku

Probíhá načítání