Infografika webu faktaoklimatu.cz vysvětluje, co jsou tzv. body zlomu (tipping points). Žáci na jejím základě mohou zkoumat, jaké důsledky klimatických změn jsou již nyní nevyhnutelné.
Podobně jako větev snese určité zatížení, než se zlomí, i některé části planetárního systému se mohou při postupujících klimatických změnách „zlomit“ a přejít do kvalitativně odlišného stavu. Podívej se zblízka na některé ledovcové a kryogenní ekosystémy. Dokument je příručkou pro učitele obsahující
Podobně jako větev snese určité zatížení, než se zlomí, i některé části planetárního systému se mohou při postupujících klimatických změnách „zlomit“ a přejít do kvalitativně odlišného stavu. Podívej se zblízka na některé ledovcové a kryogenní ekosystémy.
Zde najdete řešení pracovního listu Zdroje energie v ČR. Ten je určen pro žáky 2. stupně ZŠ a středních škol. Žák v PL charakterizuje některé zdroje elektrické energie v ČR a třídí je podle toho, zda jsou udržitelné, či ne.
Tento pracovní list je určen pro žáky 2. stupně ZŠ a středních škol. Žák v PL charakterizuje některé zdroje elektrické energie v ČR a třídí je podle toho, zda jsou udržitelné, či ne.
Zde najdete řešení k pracovnímu listu Černobyl. Ten je určen žákům 2. stupně ZŠ a středním školám. Při práci na pracovním listu žáci popíšou důsledky nejznámější a nejtragičtější jaderné havárie v Evropě.
Tento pracovní list na téma Černobyl je určen žákům 2. stupně ZŠ a středním školám. Při práci na pracovním listu žáci popíšou důsledky nejznámější a nejtragičtější jaderné havárie v Evropě.
Zde najdete řešení k pracovnímu listu Nejpřesnější hodiny na světě. Ten je určen pro žáky 2. stupně základních škol. Jeho cílem je seznámit s atomovými hodinami a jednotkami času.
Zde najdete řešení k pracovnímu listu Jaderné elektrárny. Ten je určen pro žáky středních škol. Jeho cílem je seznámit s jadernými elektrárnami a jadernou energií.
Zde najdete řešení pracovního listu Složen atomu a jaderné reakce. PL je určen především pro žáky středních škol. Je možné jej využít i na 2. stupni základních škol. Žáci si zopakují základní znalosti o složení atomu a jaderných reakcích, seznámí se také s využitím sluneční energie.