Procvičování pravopisu a dějepisu v jednom? Právě o tom je pravopisný únor. Žáci si kromě historických událostí, které se odehrály v tomto měsíci, procvičí také shodu přísudku s podmětem.
Procvičování pravopisu a dějepisu v jednom? Právě o tom je pravopisný únor. Žáci si kromě historických událostí, které se odehrály v tomto měsíci, procvičí také psaní velkých písmen.
Procvičování pravopisu a dějepisu v jednom? Právě o tom je pravopisný únor. Žáci si kromě historických událostí, které se odehrály v tomto měsíci, procvičí také psaní i/y.
Procvičování pravopisu a dějepisu v jednom? Právě o tom je pravopisný únor. Žáci si kromě historických událostí, které se odehrály v tomto měsíci, procvičí také psaní čárek.
Procvičování pravopisu a dějepisu v jednom? Právě o tom je pravopisný únor. Žáci si kromě historických událostí, které se odehrály v tomto měsíci, procvičí také shodu přísudku s podmětem, psaní čárek nebo velkých písmen.
V dnešní hodině podrobněji prozkoumáme Jižní Ameriku, na jejímž objevování se významně podíleli také Češi. Hydrolog Bohumír Janský a jeho tým přepsali učebnice zeměpisu, když dokázali, že nejdelší řekou světa není Nil, ale Amazonka.
Vysoká míra porodnosti, nízká naděje na dožití, zaměstnanost převážně v zemědělství a neustále se opakující občanské války a vojenské převraty – těmito znaky bychom mohli charakterizovat většinu států subsaharské Afriky. V dnešní hodině prozkoumáme podrobněji Angolu, typickou zemi tohoto regionu.
V PL se žáci SŠ / 2. stupně ZŠ, seznámí s problematikou zemědělské produkce v Nizozemí ve vztahu k životnímu prostředí. Aktivity se vztahují k jednomu videu, sledování videa však předchází aktivity, které mají motivační charakter. Součástí aktivit je práce s daty a textem.
V PL se žáci SŠ / 2. stupně ZŠ, seznámí s problematikou zemědělské produkce v Nizozemí ve vztahu k životnímu prostředí. Aktivity se vztahují k jednomu videu, sledování videa však předchází aktivity, které mají motivační charakter. Součástí aktivit je práce s daty a textem.
V tomto pracovním listu žáci pracují s informacemi, které se dozvěděli z videí. Dále mají za úkol dohledat informace na internetu či v atlase. / Завдання 1-4 розв’яжіть перед переглядом відео за допомогою шкільного атласу та інтернетових джерел. Відповіді на питання 5-6 і 9-11 знайдете у відео.