Pořad ukazuje, že v posledních letech vzniká v Česku velké množství dezinformačních webů a přibližuje jejich cíle.
Tématem pořadu je cenzura médií. Myslí se tím kontrola obsahu médií. Byla tu odjakživa a v určité míře je stále přítomná i dnes.
Pořad se věnuje etickému kodexu novináře, který vymezuje, jak se má novinář ve sporných situacích zachovat.
Pořad se věnuje otázce, jestli si může novinář dělat, co chce. Ve své práci by měl dodržovat zásady novinářské etiky.
Sledování televizních zpráv se v průběhu let vizuálně i koncepčně změnilo, ale stále je považováno za důležitou součást všeobecného přehledu. Video ukazuje, jaké televizní stanice nalezneme v českém prostředí.
Rozhlas je každodenním společníkem většiny lidí. Pořad vysvětluje, že ho dělíme na soukromý a veřejnoprávní. Dále existuje také rozhlas regionální. Jen českých stanic je více než sto.
Denní tisk patří mezi masová média. Pasáž vysvětluje, proč noviny čteme – přináší totiž aktuální informace.
O kyberšikaně se mluví jako o formě šikany prostřednictvím elektronických médií, jako je mobilní telefon či internet. Pořad radí, jak se proti ní bránit.
Pořad odpovídá na otázku, zda je v reklamě vše povoleno, nebo zda naopak musí reklamní sdělení splňovat nějaká pravidla.
Tématem je reklama, která se začala v Česku objevovat už v 19. století a do dnešní doby prošla výrazným vývojem.
Po skončení první světové války u nás byla založena řada produkčních filmových společností. Nejvýznamnější byla společnost AB Miloše Havla. Miloš Havel také produkoval první zpravodajský filmový týdeník u nás a stal se pro českého diváka objevitelem zvukového filmu.
Základní informace o tom, co je to platební karta, jaké druhy karet existují a jak s nimi bezpečně zacházet.
13 902
796
4 751
1 352
68
Každý měsíc přibývají na ČT edu desítky nových materiálů pro vaši výuku
Novinky posíláme jednou za měsíc. Nebudeme vám posílat žádný spam. Vložením e-mailu souhlasíte se zpracováním osobních údajů.