Cílem pracovního listu je zamyslet se nad reklamou na internetu, jednou z nejčastějších forem reklamy, s níž se dnes setkáváme. Úkoly propojují složku znalostní, dovednostní i postojovou a práce na nich přispívá k rozvoji mediální gramotnosti žáků.
Cílem pracovního listu je vést žáky k uvědomění, že na internetu nemůžeme psát ani říkat cokoli. I ve virtuálním prostoru platí určitá pravidla, některá spojená s morálkou, jiná s právem. Právě těmto pravidlům jsou úkoly věnovány.
Události pražského jara a srpnová okupace armádami Varšavské smlouvy poznamenaly více než dvacet let československých dějin. Mnozí významní politici komunistické strany popřeli sami sebe a své činy v roce 1968. PV tomto pracovním listu se žáci seznámí s osobnostmi roku 1968, které nesklonily hlavu.
Rok 1968 byl dalším „osmičkovým“ rokem v našich dějinách. Připojené video je pouze inspirativní a reflektuje naděje, které lidé vkládali do změn ve společnosti. V tomto pracovním listu žáci seřadí události roku 1968 na časovou osu.
Dvacátého prvního srpna roku 1968 vstoupila do Československa cizí vojska a obsadila ho. V tomto pracovním listu se žáci seznámí s okolnostmi a popisem okupace roku 1968.
Do roku 1968 vstoupila Československá republika v čele s prezidentem a prvním tajemníkem komunistické strany Antonínem Novotným. O pár týdnů později bylo všechno jinak a Československo zažilo jeden událostmi nabitý rok. V tomto pracovním listu se žáci seznámí s osobnostmi roku 1968.
Tématem pracovního listu jsou emoce a jeho cílem je vést žáky k pochopení, že cítit a prožívat nemusejí všichni lidé stejně. Úkoly čerpají z reálných situací každodenního života.