Pracovní list je součástí okruhu Projektová a tematická výuka. Cílem je nejen dozvědět se o našich prezidentech, ale díky tématu poznat části naší historie, naučit žáky kriticky myslet, pracovat ve skupině, vyhledávat, třídit a zpracovávat informace. Žáci se také rozvíjí v digitální kompetenci.
Metodický list je součástí okruhu Projektová a metodická výuka do škol. Hlavním cílem doporučených aktivit je rozvíjet dovednosti potřebné pro kooperativní učení a podpořit rozvoj klíčových kompetencí žáků, včetně kompetence digitální.
Co je to pH? A jaký vliv má na naše zdraví pití sladkých nápojů? Tím se budeme zabývat v dnešní lekci. Autorem materiálu je portál Badatelé.cz, děkujeme.
Proč jedna sklenička plave na hladině, zatímco totožná sklenička klesá ke dnu? Na to se podíváme v dnešní lekci. Autorem materiálu je portál Badatelé.cz, děkujeme.
Magdalena Málková v metodice představila Hejného metodu, její charakteristiky i specifika. V dokumentu naleznete i ukázky z různých prostředí a návrhy aktivit.