Metodický list slouží k realizaci aktivit k šestému dílu seriálu Boja, v němž se dívka Seren potýká s panickými atakami. Připravené aktivity se obecně zabývají tématem úzkosti, strachu a nácvikem relaxačních metod. Materiál je vhodný pro učitele 3. až 5. třídy prvního stupně základních škol.
Aktivita v přiloženém metodickém listu seznámí žáky s pojmem "welfare" a proč je důležitá empatie vůči zvířátům. Zároveň rozvíjí osobnostní kompetence. Materiál vznikl ve spolupráci se Skautskou nadací Jaroslava Foglara.
Přiložený pracovní list seznámí žáky s pojmem "welfare" a proč je důležitá empatie vůči zvířátům. Zároveň rozvíjí osobnostní kompetence. Materiál vznikl ve spolupráci se Skautskou nadací Jaroslava Foglara.
Krizový plán pomáhá dětem přemýšlet o tom, co jim dodává pocit bezpečí a co jim pomáhá, když se necítí dobře. Zapisují si činnosti, místa a věci, které jim pomáhají cítit se v bezpečí, i kontakty, kam se mohou obrátit o pomoc. Materiál připravila organizace Nevypusť duši.
Infografika představuje jednoduchou dechovou techniku zvanou dýchání do čtverce. Postupně se střídá nádech, zadržení dechu, výdech a opět zadržení dechu podle pomyslného čtverce. Díky této metodě se žáci učí soustředit na dech, zklidnit tělo i mysl a zvládat stres či úzkost.
Proč je důležité hrát fér? Přiložený pracovní list doprovází metodický list a seznámí žáky s tím, proč je důležité dodržovat pravidla a jak se podílet na pravidlech fair play ve třídě. Pracovní list vznikl ve spolupráci se Skautským institutem Jaroslava Foglara.
Proč je důležité hrát fér? Aktivita v přiloženém metodickém listu seznámí žáky s tím, proč je důležité dodržovat pravidla a jak se podílet na pravidlech fair play ve třídě. Metodický list vznikl ve spolupráci se Skautským institutem Jaroslava Foglara.
Průvodce CERMAT testem z češtiny pro osmileté obory. Všechny úlohy projdeme krok po kroku, aby tě u přijímaček nic nezaskočilo. Podíváme se také na to, jak v testu nad úlohami přemýšlet.
Průvodce CERMAT testem z češtiny pro osmileté obory. Všechny úlohy projdeme krok po kroku, aby tě u přijímaček nic nezaskočilo. Podíváme se také na to, jak v testu nad úlohami přemýšlet.
Infografika vybízí žáky, aby nakreslili svou úzkost jako postavu či bytost a přemýšleli, co by jí pomohlo cítit se bezpečněji. Aktivita podporuje sebepoznání a práci s emocemi.