Tento pracovní list pro žáky 1. stupně ZŠ ověří, co všechno už víte o ptáčatech. Ale nebojte, pokud nebudete něco vědět, pusťte si video a hned vám to bude jasné!
V tomto pracovním listě si děti vyzkouší vytvořit své návrhy na zdobení perníčků a dozví se, jaké ingredience se skrývají v perníkovém těstě. Pracovní list je určen především žákům 2. a 3. tříd. Dětem postačí připravit si pastelky a tužku či černou tenkou fixu.
Tento pracovní list pro žáky 1. stupně ZŠ vás seznámí s poštolkou. Věděli jste, že i ptáci se musí na jaře seznamovat? Podívejte se na video a pomozte poštolce sepsat inzerát!
Tento pracovní list pro žáky 1. stupně ZŠ ověří, zda dokážete odlišit vajíčka různých ptáků. Poznáte, čím se liší čapí vejce od špaččího? A dokážete vajíčka také namalovat? Pusťte si video, ať jste si při malování jistí!
Cílem pracovního listu je zopakovat si s žáky základní informace o Itálii. Тема робочого листа – європейська країна Італія. Під час роботи учні повторять основну інформацію про Італію.
Tento pracovní list pro žáky 1. stupně ZŠ ověří vaše znalosti o čápech a komárech. Myslíte si, že tito da živočichové nemají nic společného? Podívejte se na video a ověřte si vaši odpověď!
Někdy je to jenom vánek. Někdy se vítr zvedá před bouří. Co víme z videí o větru a co o bouřce? Jak se chovat během bouřky? Své postřehy zapište do pracovního listu.
Tento pracovní list je určen pro žáky 1. stupně ZŠ. Jeho cílem je podle obrázkové osnovy popsat cestu kakaa z Ameriky do Evropy a vymyslet podle vzoru Mayů platidlo.
V tomto pracovním listě si děti ověří poznatky, které získaly zhlédnutím videa o Švédsku. Je vhodné využít tabletů, smartphonů či počítačů s připojením na internet k vyhledávání dalších informací. Pracovní list je vhodný pro 4.–5. třídu.
Pracovní list určený pro žáky 1. stupně ZŠ ve kterém si procvičíte, co jste se naučili o mravkolvovi. Znali jste už dříve tohoto živočicha? Pokud pořád nevíte, jak mravkolev vypadá, pusťte si video, kde ho uvidíte.
Pracovní list je určen pro žáky 4.–5. ročníků a pro zpracování v textovém editoru Word. Žáci zhlédnou video jako úvod k tématu, dále pracují samostatně na PC. Účelem pracovního listu je také procvičit si digitální gramotnost.