Tento pracovní list je určen žákům 2. stupně a odpovídajícím ročníkům víceletých gymnázií. Jeho cílem je popsat základní části lidské kostry. / Цей робочий лист призначений для учнів 2-го ступеня та відповідних класів багаторічних гімназій. Його мета — описати основні частини скелета людини.
Pojďme se společně podívat na kvasinky - unikátní jednobuněčné houby. Existuje jich přibližně 1500 druhů. Nejznámější z nich se jmenuje Saccharomyces cerevisie.
Tento pracovní list je určený pro žáky 1. a 2. stupně ZŠ. Ověří vaše znalosti o listnatých stromech a keřích. Poznáte strom podle jeho listů?
Zdroj: Vojenské lesy a statky dětem - www.deti.vls.cz, autor Vojenské lesy a statky ČR, s.p.
V tomto pracovním listu se podíváme nejméně známou soustavu lidského těla – soustavu mízní, která velmi těsně souvisí s oběhovým a imunitním systémem. Jednotlivé úlohy z PL lze použít pro žáky na 2. stupni ZŠ i na SŠ.
Tématem pracovního listu je Paryby (Chondrichthyes) jsou mořští, vzácně i sladkovodní živočichové, známí zejména v podobě žraloků a rejnoků./ Тема робочого листа – Хрящові риби. Це морські, рідше прісноводні тварини, відомі особливо у вигляді акул і скатів.
Věda, která se zabývá studiem mravenců, se nazývá myrmekologie. Pojďme si roli takového myrmekologa vyzkoušet na vlastní kůži a pozorovat tyto zajímavé tvory pěkně zblízka.
Pracovní list je určen pro žáky 2. stupně ZŠ. Věda, která studuje mravence, se nazývá myrmekologie. Žáky se vžijí do role myrmekologa./ Робочий лист призначений для учнів 2 класу початкової школи. Наука, що вивчає мурах, називається мірмекологія. Учні виконують роль мірмеколога.
V pracovním listu si žáci procvičí, podle jakých znaků rozeznáváme ryby dravé a nedravé, a dokážou vyjmenovat některé hlavní zástupce obou těchto skupin.
V pracovním listu si žáci procvičí, podle jakých znaků rozeznáváme ryby dravé a nedravé, a dokážou vyjmenovat některé hlavní zástupce obou těchto skupin. / У робочому листі учні дізнаються, як розрізняти хижих та нехижих риб, зможуть назвати основних представників обох груп.